Nou komtie dan he....
Ik vind het persoonlijk geen 2de keer waard. Om maar mee te beginnen...
Ik was er om 9.15, maar dat had best 10.15 mogen zijn want ik was 1 van de eerste. Op dat moment nog vol enthausiastme.
Er kwam een Kenworth binnen rijden en ik dacht dat het wel wat ging worden die dag. Inmiddels was het half 11 en ik werd omringt met seats, volkswagens, audi's e.d. die zo uit de shworoom van de plaatselijke dealers kwamen. Een braderie voor dealers en marktplaats-verkopers. De pak en beet 20 oldtimers die er stonden waren nog wel de moeite waard om het rondje van 20 min. af te maken, en ik heb nog even getest of ik nog wist hoe je uit een auto moet kruipen die op de kop ligt. Er stond zo'n zelfde kantelsimulator als die van de ANWB waar ik enkele jaren geleden op de RAI heb ingezeten. Met een knal gele Banaan en een in perfecte staat verkerende E24 stalen we de show met z'n 2-en had ik het idee.
Over het algemeen hebben we in de cafetaria gezeten om het warm te houden en om zicht te houden op de BMWs. Toezicht was ook wel nodig, want op een gegeven moment dat ik naast de Banaan stond, gooide een respectloze oude
kak-madame een flyer in mijn achterbak, alsof het een afvalbak was
![angry :angry:](./images/smilies/angry.gif)
Hoe haal je het in je hoofd...
Tot zover mijn eerste en laatste verslag over Gennep On Wheels.
Geen foto's van mijn kant.