2 wielen, alleen achter remt maar met 30% dus het effect zal daar kleiner zijn. Controleer het wiel wat diagonaal tegen over de aanlopende rem voor staat. (opkrikken en ronddraaien, kijken of die hetzelfde draait als het andere achterwiel)
De nieuwe hoofdremcilinder zit erop,nog steeds hetzelfde probleem
Remklauw terug eraf en demonteren,nakijken en hier is niets mis.Stalen remleiding demonteren en uitblazen met de compressor,alles ok.Dan de flexibele remleiding demonteren,doorblazen met de compressor,en h
Vaak ligt t aan de remslangen,kan ook inwendig,door niet gebruik van de auto ,iets mee mis zijn.maar vaak zie je een verdikking,als t echt ver heen is. Mvg graad
Dit is typisch een versleten remslang. Door het kleven word je gewaarschuwd (beveiliging). Door een versleten binnenvoering komt de remvloeistof tussen de binnen- en buitenvoering/mantel te zitten en houd je na het remmen restdruk. Deze verdwijnt langzaam weer. Het beste is om meteen links + rechts te vervangen, want als set zijn ze meestal toch ook goedkoper... .
BMW 750 iL E32 bouwjaar 1988. Mag het ietsje meer zijn?
Ex. BMW 530D. 1999 Ex. BMW 523i. 1996. Ex. BMW 750i 1989. Ex. BMW 635 CSi 1980. Ex. BMW 2500 + BMW 2800 jaren '70. Ex. BMW 3.0S + BMW 2.8L + BMW 3.0LA jaren '70