za 14 jul 2012, 21:05
za 14 jul 2012, 22:13
za 14 jul 2012, 22:57
zo 15 jul 2012, 10:46
zo 15 jul 2012, 10:48
zo 15 jul 2012, 13:18
zo 15 jul 2012, 13:23
zo 15 jul 2012, 14:50
zo 15 jul 2012, 18:16
zo 15 jul 2012, 20:39
zo 15 jul 2012, 20:44
zo 15 jul 2012, 21:04
zo 15 jul 2012, 21:06
Frank7 schreef:Blijkt maar weer dat het enorm varieert tussen verschillende auto's van hetzelfde type
zo 15 jul 2012, 21:09
zo 15 jul 2012, 21:10
ebuy schreef:* Monteer altijd een massa aan je autoradio , de radio trekt vaak voldoende massa via je antenne mantel maar als daar roest o.i.d. onder komt wordt je massa slechter met een kans dat je radio niet werkt (omdat hij dus geen massa meer heeft )
zo 15 jul 2012, 21:11
ebuy schreef:Nieuwe kabels trekken is ook een optie maar niet nodig als het oude goed is.
zo 15 jul 2012, 21:12
ebuy schreef:Juist zero , meten is weten.
zo 15 jul 2012, 21:12
zo 15 jul 2012, 21:14
zerotolerance schreef:ebuy schreef:Nieuwe kabels trekken is ook een optie maar niet nodig als het oude goed is.
De oude kabels zijn gemaakt voor het vermogen van oude autoradio's en dito speakers. Als je betere speakers gaat monteren dan zou ik ook voor betere draden gaan.
zo 15 jul 2012, 21:16
zo 15 jul 2012, 21:16
vr 20 jul 2012, 23:26
jeffreypico schreef:Ben er ook pas meebezig geweest.
Rood/Groen is contact schakel aan draad verbinden met Geel
Bruin met zwart verbinden is aarde
Paars/wit is + draad dus rood verbinden
Blauw/bruin met blauw/zwart is 1 speaker achter
Geel/bruin met Geel/zwart is 1 speaker achter
1 draad Blauw/rood is volgens mij rechtvoor speaker
1 draad Rood/geel is linksvoor speaker
Dikke wittekabel is antenne verbinden met blauw
Zo zit het bij mijn in iedergeval.
Succes
za 21 jul 2012, 20:35
za 21 jul 2012, 20:45
PayDay schreef:Het enige wat volgens mij andersom moet is de gele en rode. De gele is de geheugenondersteuningsdraad en de rode de geschakelde plus...
zo 22 jul 2012, 10:14