ma 14 jun 2010, 19:44
ma 14 jun 2010, 21:27
ma 14 jun 2010, 21:29
ma 14 jun 2010, 21:33
ma 14 jun 2010, 22:31
di 15 jun 2010, 01:04
RobertF schreef:Wel de poten vullen met antivries voordat je de schokbreker er in zet
di 15 jun 2010, 08:52
di 15 jun 2010, 21:09
di 15 jun 2010, 22:08
RobertF schreef:In de poten niet in de schokbrekers. Er kan water komen tussen de schokdempers en de poten en het zal niet de eerste poot zijn die bij vorst scheurt. BMW geeft aan dat ze gevuld moeten worden met olie vanwege de warmteoverdracht van schokbreker naar veerpoot.
di 15 jun 2010, 22:10
rix schreef:Er stond ieder geval olie genoeg in de veerpoot van die geplofte demper,
wat een oliezooi
wo 16 jun 2010, 20:51
do 17 jun 2010, 03:15
rix schreef:Is mij nie gelukt in de bankschroef Godfried,kreeg die kl....moer met geen mogelijkheid
los,dus met grof geweld losgeslagen met de moker en een beitel![]()
Misschien zaten de oude dempers er al 25 jaar in,who knows