Het is nu do 28 nov 2024, 06:48

Dinitrol ervaring

• Auteur
  • Bericht

Michiel

Professional Goud

Re: Dinitrol ervaring

Berichtza 17 dec 2011, 08:49

Goedemorgen Lambertus,
Je hebt een pb.

Groet,

Michiel

albert van linder

Nieuw

Berichtza 27 okt 2012, 16:11

Hallo beste bmw rijders

wil jullie graag uitleggen dat er 2 verschillende WAXOYL leveranciers zijn, een die je met een handpomp kunt aanbrengen (onder andere bij Pardon in Den Haag kunt kopen )
en WAXOYL 120 professional GKN Drivelijne . E r zit ook wel degelijk verschil in deze producten.

Met n handpomp lijkt me in ieder geval niet geschikt om de holle ruimten te behandelen.
Daar waxoyl P120 in de holle ruimten met ongeveer 7 a 8 bar gespoten moet worden om een goede verneveling te verkrijgen.
Het verhaal van KA lijkt mij dan ook niet erg waarschijnlijk want om de holle ruimten deur te behandelen moet deze holle ruimte wel hol blijven en niet open.(zodat de nevel op de te behandelen delen neer komt)
nu hoor ik jullie denken ja maar ook op de rest electra kabels en wat ever maar daar richt de waxoyl 120 Professional geen schade aan .
Ik zal de diverse test rapporten on line zetten hoop deze week tijd daarvoor te hebben.
Of ze gebruiken een ander product dan de WAXOYL 120 Professional. kijk pardon verkoop gele blikken met waxoyl dit is nooit getest en er staat ook geen waxoyl 120 Professional op.
En ook het druipen waarvan gesproken wordt doet de WAXOYL professional niet hij gaat namelijk pas druppen als het meer dan 120 graden boven nul is vandaar 120 P.
de onderzijde word dan meetal behandeld met de Waxoyl Hardwax dit is dezelfde wax als de P120 maar dan met een paar procent bitumen .

hoop jullie iets wijzer te hebben gemaakt over de Waxoyl.p 120 en de Hardwax

waarom weet ik hier zoveel van

Albert van Linder mede eigenaar van A.C.B. te 's-Hertogenbosch

voor vragen hierover altijd bereid hierover te praten en uit te leggen 0736894521 doorgeschakeld naar Leon
0653645663 Albert

Arie van der Meulen

Pro

Berichtzo 28 okt 2012, 07:53

albert van linder schreef:Ik zal de diverse test rapporten on line zetten hoop deze week tijd daarvoor te hebben.

Vooruitlopend op de rapporten van Albert (ik ben benieuwd...).

Oldtimer-Markt Rostschutz-Test Teil I

Oldtimer-Markt Rostschutz-Test Teil II

Classics Monthly Anti-Rust Test Update

albert van linder

Nieuw

Berichtzo 04 nov 2012, 09:05

Deze week geen tijd ge had om de test raporten op her forum te zetten.

In de test rapporten van Arie kun je zien dat die gaan over de gele bilkken.

groetjes Albert
Vorige

Keer terug naar Exterieur