Het voorraam rubber met verhaal..
Geplaatst: vr 24 feb 2017, 17:55
Zoals jullie wellicht hebben gelezen in mijn project topic heb ik nogal wat tegenslagen gehad met het voorraam rubber.
Dit voorraam rubber heb ik aangeschaft via bmwclassiccar uit Sittard( keja bv)
Het eerste rubber wat hun stuurden was gescheurd, (zie foto 1)nadat ik het heb teruggestuurd na een week een nieuw rubber ontvangen van hun, tenminste ik ga er nog steeds vanuit dat dit een nieuw rubber is, wellicht hebben ze het eerste rubber gerepareerd....
Na mijn eigen poging het raam te monteren is er een barst in het voorraam gekomen doordat ik het rubber in positie probeerde te drukken, deze sloot niet mooi aan, verderop in het verhaal word dit duidelijk.!
Bij de tweede poging door autotaalglas Veendam is het raam niet gebarsten maar was hij zo lek als een vergiet, het water druppelde naar binnen achter het dashboard.
Dit is natuurlijk niet goed te praten door hun en ik heb autotaalglas Nederland ingeschakeld, deze hebben mij vervolgens doorgestuurd naar het filiaal in Assen, deze hebben het raam op proffesionele wijze geplaatst met een nieuw raamrubber, want wat bleek nou, het rubber was veel te groot....(Foto 2 het rubber geleverd door bmwclassiccar en foto3 een rubber geleverd door autotaalglas) shock:
Het vrange aan dit verhaal is dat ik een hoop stennis heb gemaakt bij autotaalglas maar dat de fout dus eigenlijk aan het materiaal lag geleverd door mij/bmwclassiccar.
Afijn, ik ben dus met dit verhaal naar bmwclassiccar getreden en hun gevraagd om de schade te vegoeden van het aangeschafte rubber, alle andere gemaakte kosten zou ik hun vergeven.!!
Maar tot mijn grote verbazing leggen ze de schuld bij een ander bedrijf dat het rubber weer aan hun heeft geleverd en die het weer uit Italie hebben....dat is natuurlijk niet mijn probleem, ik claim bij jullie, waar jullie dat raamrubber vandaan hebben zal mij zorg wezen.!!!
Nadat dit dus onhaalbaar leek heb ik hun een voorstel gedaan om de kosten van het raamrubber 50/50 te delen, ook dat hebben ze afgewimpeld en mij heel bot de deur voor mijn neus dichtgegooid.
Vervolgens heb ik mijn rechtsbijstands verzekering op de zaak gezet, deze konden helaas niet veel betekenen want volgens de wet had ik binnen 2 maanden moeten claimen. Dat is begrijpelijk vanuit hun oogpunt, zij volgen de wet en niet het menselijke.!!
Maar wat daar vervolgens voor reactie op kwam vanuit bmwclassiccar was echt ongelofelijk...ik zou op hun kosten goedkoop een auto restaureren en ik had het rubber zelf uitgerekt, ik had op internet een gratis rechtsbijstand gevonden voor oldtimerbezitters enz...enz...
Ten eerste het gaat me totaal niet om het geld, het gaat om erkenning en principe.! zij hebben overduidelijk een verkeerd product geleverd en proberen dat op alle fronten weg te wimpellen.
Ik ga in elk geval nooit weer zaken doen met dit bedrijf. En graag wil ik jullie waarschuwen voordat jullie zaken doen met bmwclassiccar uit Sittard, garantie en klantenservice kunnen dus direct de prullebak in na de aankoop.
Dit voorraam rubber heb ik aangeschaft via bmwclassiccar uit Sittard( keja bv)
Het eerste rubber wat hun stuurden was gescheurd, (zie foto 1)nadat ik het heb teruggestuurd na een week een nieuw rubber ontvangen van hun, tenminste ik ga er nog steeds vanuit dat dit een nieuw rubber is, wellicht hebben ze het eerste rubber gerepareerd....
Na mijn eigen poging het raam te monteren is er een barst in het voorraam gekomen doordat ik het rubber in positie probeerde te drukken, deze sloot niet mooi aan, verderop in het verhaal word dit duidelijk.!
Bij de tweede poging door autotaalglas Veendam is het raam niet gebarsten maar was hij zo lek als een vergiet, het water druppelde naar binnen achter het dashboard.
Dit is natuurlijk niet goed te praten door hun en ik heb autotaalglas Nederland ingeschakeld, deze hebben mij vervolgens doorgestuurd naar het filiaal in Assen, deze hebben het raam op proffesionele wijze geplaatst met een nieuw raamrubber, want wat bleek nou, het rubber was veel te groot....(Foto 2 het rubber geleverd door bmwclassiccar en foto3 een rubber geleverd door autotaalglas) shock:
Het vrange aan dit verhaal is dat ik een hoop stennis heb gemaakt bij autotaalglas maar dat de fout dus eigenlijk aan het materiaal lag geleverd door mij/bmwclassiccar.
Afijn, ik ben dus met dit verhaal naar bmwclassiccar getreden en hun gevraagd om de schade te vegoeden van het aangeschafte rubber, alle andere gemaakte kosten zou ik hun vergeven.!!
Maar tot mijn grote verbazing leggen ze de schuld bij een ander bedrijf dat het rubber weer aan hun heeft geleverd en die het weer uit Italie hebben....dat is natuurlijk niet mijn probleem, ik claim bij jullie, waar jullie dat raamrubber vandaan hebben zal mij zorg wezen.!!!
Nadat dit dus onhaalbaar leek heb ik hun een voorstel gedaan om de kosten van het raamrubber 50/50 te delen, ook dat hebben ze afgewimpeld en mij heel bot de deur voor mijn neus dichtgegooid.
Vervolgens heb ik mijn rechtsbijstands verzekering op de zaak gezet, deze konden helaas niet veel betekenen want volgens de wet had ik binnen 2 maanden moeten claimen. Dat is begrijpelijk vanuit hun oogpunt, zij volgen de wet en niet het menselijke.!!
Maar wat daar vervolgens voor reactie op kwam vanuit bmwclassiccar was echt ongelofelijk...ik zou op hun kosten goedkoop een auto restaureren en ik had het rubber zelf uitgerekt, ik had op internet een gratis rechtsbijstand gevonden voor oldtimerbezitters enz...enz...
Ten eerste het gaat me totaal niet om het geld, het gaat om erkenning en principe.! zij hebben overduidelijk een verkeerd product geleverd en proberen dat op alle fronten weg te wimpellen.
Ik ga in elk geval nooit weer zaken doen met dit bedrijf. En graag wil ik jullie waarschuwen voordat jullie zaken doen met bmwclassiccar uit Sittard, garantie en klantenservice kunnen dus direct de prullebak in na de aankoop.