Ben een programma aan het maken om het plaatsen van foto's makkelijk te maken. Komt uiteindelijk als pop-upje in het menu, maar je kan hem nu al proberen. Vooralsnog alleen JPG, maar straks ook GIF,TIF en BMP
CeesBMW schreef:Ben een programma aan het maken om het plaatsen van foto's makkelijk te maken. Komt uiteindelijk als pop-upje in het menu, maar je kan hem nu al proberen. Vooralsnog alleen JPG, maar straks ook GIF,TIF en BMP
Werkt tot zover goed Cees, wel makkelijk en zo blijven de foto's dus ook altijd op de webruimte van bmwe23.nl bewaard.
Als je toch aan het ICT'en bent.... Als er een link wordt geplaatst, word deze geopend in hetzelfde scherm. Moet ik weer openen in tabblad rechtermuisknop klikken, vet irritant joh.
Mike schreef:Werkt tot zover goed Cees, wel makkelijk en zo blijven de foto's dus ook altijd op de webruimte van bmwe23.nl bewaard.
Als je toch aan het ICT'en bent.... Als er een link wordt geplaatst, word deze geopend in hetzelfde scherm. Moet ik weer openen in tabblad rechtermuisknop klikken, vet irritant joh.
Klopt had ik ook gemerkt, maar nog niet voor elkaar