Het is mij opgevallen dat er veel "dode" leden op dit forum zijn. Met "dode" leden bedoel ik: leden met 0 berichten. Waarom maken deze mensen zich eigenlijk lid en blijven ze lid??
Geeft niets iedereen met bmw interesses zijn welkom om mee te kijken. Zelf post ik maar heel weinig op bijvoorbeeld het bmw7forum maar kijk zeker elke dag op deze site om maar een voorbeeld te noemen. Wat dat betreft zou je beter kunnen kijken naar laatst bezocht.
BEI EINEM BMW E23 ZÄHLEN NICHT DIE JAHRE SONDERN DIE KLASSE.
bert/e23 schreef:Geeft niets iedereen met bmw interesses zijn welkom om mee te kijken. Zelf post ik maar heel weinig op bijvoorbeeld het bmw7forum maar kijk zeker elke dag op deze site om maar een voorbeeld te noemen. Wat dat betreft zou je beter kunnen kijken naar laatst bezocht.
Weinig posten? Je hebt al 574 berichten gepost, in tegenstelling tot sommige?? 0
Ja klopt is heel handig dat je gewoon rustig kan kijken wat er eventueel met je 7 aan de hand is, zo ben ik toen der tijd ook lid geworden dan hoef je niet elke keer te bellen of te vragen als je er niet uit komt. Want volgens mij staan alle problemen er wel op wat een e23 KAN hebben haha.