http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b1miphrl2fbi Alleem de distributieketting / spanner moet vervangen worden. Op het MBforum wel eens over gelezen en het is niet met een paar honderd gefixt. Neemt niet weg dat dit wel een special is die ik graag ooit een keer wil bezitten
Kan je het blokje een beurtje geven en een beetje bpm aftikken. Heeft wel aantal km's op het klokje staan maar een 8 cylinder kan wel wat hebben. Het jeukt wel een 500E
Even wat 500E prijzen opgezocht Eeens maar bedoel alleen maar alles is meer bij zo een auto en dat tikt lekker door 8 bougies a 17 euro p/st 13 lt koelvloeistof multiriemspanner 250 gasklep 850 nokkenas steller 375 p/st kop revisie 800 p/st klepseals 1400 incl montage aircopomp 825 voorbumper 575 ex de strip van 195 stuurhuis 540
Ze zijn erg leuk deze 500 e auto's. Een vriend van mij had er een, en ik heb daar in kunnen rijden, wat een feestbeest!!! Maar alles is anders dan bij de gewone w124. Ophanging, remmen, plaatwerk, en sommige interieurdelen zijn lastig en alleen prijzig te verkrijgen.