Plaats hier de gespotte auto's van andere merken als BMW
zo 21 dec 2014, 18:32
Originele onverprutste auto
Alleen sinds 1992 niet meer gelopen..
Prijs 5500
zo 21 dec 2014, 20:27
ik waag me er niet meer aan een auto die zo lang stil heeft gestaan. Te veel problemen gehad met mijn e12 die tien jaar had stil gestaan. Ja af en toe een keertje gestart maar dat helpt niet.
te duur mijn inziens en te veel werk om alles weer in orde te krijgen.
remmen, brandstof systeem etc etc..
zo 21 dec 2014, 20:37
zou nog een e21 323 erbij willen
maar zeker niet net automaat
zo 21 dec 2014, 21:12
Ik denk dat 323itjes heel hard gaan stijgen in waarde..
Als...als deze roestvrij is, kan het heel leuk zijn.
In onderdelen kan het al bijna. Zeker als er een sper onder zit.
zo 21 dec 2014, 21:23
Dat weet ik wel zeker ite,als iemand een oldie zoekt,willen ze graag t top model of iets speciaals ,hartge,alpina ect! En deze is geheel 100% origineel zei de verkoper
Tis dat ik morgen naar Heerlen moet( wat USA cars bekijken) anders had ik wel een gokje gewaagd voor deze te gaan bezichtigen...mooie exemplaren doen makkelijk 8000
zo 21 dec 2014, 21:57
carina schreef:zou nog een e21 323 erbij willen
maar zeker niet net automaat
was ook mijn gedachte ,geen automaat met dit soort auto's de 7 serie heb ik nog wel een beetje vrede mee maar met mijn 6 eeuwig zonde en traaaaaaag
heb in het algemeen al niet zo veel met automaten
zo 21 dec 2014, 22:11
En je ziet er al zo oud uit Martin.......dus automaat staat je goed
Ik heb laatst alleen maar schakel,en ik wil alleen maar automaat eigenlijk
zo 21 dec 2014, 23:23
Begin E21's ook steeds mooier te vinden, vooral een Alpina. Wat kost een originele E21 Alpina in goede staat tegenwoordig zo'n beetje?
zo 21 dec 2014, 23:25
Tussen de 25 en 30.000
ma 22 dec 2014, 00:13
En dan mag je beginnen aan een milde restauratie van de koets.
Ik ken meerdere b6 en die voor 40+ zijn verhandeld en getaxeerd.
Vergis je niet in de koets; een kale e23 weegt 3* zoveel. Een e21koets kan niks hebbben.
ma 22 dec 2014, 00:16
Flinke prijzen!
Wat bedoel je daar precies mee Ite? Dat ze dan ook kwetsbaarder zijn in onderhoud of sneller problemen etc?
ma 22 dec 2014, 02:10
graad schreef:En je ziet er al zo oud uit Martin.......dus automaat staat je goed
Ik heb laatst alleen maar schakel,en ik wil alleen maar automaat eigenlijk
Dat geluk heb ik dan weer
met een automaat rijd je wel wat rustiger ,en wat lagere toeren dan met een schakel bij 120km/u ,en in de file is het heerlijk
zijn bij mij ook gelijk de twee voordelen de rest is/zie ik als nadeel zo ook de problemen (storingen)en kosten die je kunt krijgen met een AB ten opzichte van een HB
ma 22 dec 2014, 09:57
Een e21 is veel lichter in constructie. Minder staal= minder gewicht, maar ook minder sterkte.
Er is bijna geen e21 te vinden die geen ingescheurde B stijl heeft, of zelfs een gescheurde cardantunnel.
Vergis je niet: een verse 323 heeft 143pk. Dat is in kilo's per PK een veel betere verhouding dan welke e23 ook.
Daarbij komt dat een e21 qua constructie meer met een type 1 e23/ e24 heeft dan de latere.
Roestpreventie was niet of nauwelijks een issue. Kijk op e21 network voor meer aan kooptips.
Ennuh, die automaat wil je echt niet in een e21. Die dingen zijn er om mee te rijden, niet om te cruisen.
Bovendien past die automaat qua schelmomenten helemaal niet bij het character. Bij 120km rij je al dik 4krpm.
ma 22 dec 2014, 10:43
alles wat kleiner is dan een E23 of 7 serie ,is voor mij liever een HB en de volgende volvo word ook weer een HB ipv een AB
maar blijf zo'n E21 erg mooi vinden ,heb er 1982 m'n rijbewijs mee gehaald en als auto van de zaak
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.