Alle onderwerpen en vragen over de aandrijving (schakelbak en automaat)
Plaats een reactie

Aargh, ik word gek

zo 06 dec 2009, 20:47

Ik heb vandaag een originele K*Tdag :evil:
Vanaochtend heb ik een 2dehands radiator getest op lekkage: niet 1 lekkage maar wel een stuk of 17!!! Ik die gast gelijk terug gebeld waar de radiator vandaan kwam: zijn antwoord "ik snap het niet, toen ik hem eraf haalde was hij nog niet lek" Hij gaat kijken of hij er nog een heeft en dan stuurt hij die op. Jaja dat zal wel.

Daarna even m'n gereviseerde voorste remklauwen terug monteren. Tijdens het vast draaien van de 2 grote bouten vindt ik dat alles er al een beetje scheef uitziet maar ja, dat zal wel aan mij liggen :envy: Vervolgens wil ik de remleiding aansluiten, wat blijkt; de aansluitmoer zit klem onder de remklauw. Vandaar dat alles zo scheef zit. Hup de boel weer terug los gebout en ja hoor, de aansluitmoer van de remleiding is ovaal :angry: :angry: :angry:

Vervolgens besluit ik om vandaag maar geen al te ingewikkelde dingen te doen dus ik ga het interieur schoonmaken. Op een onbewaakt moment leun ik op de versnellingspook waarna deze doodleuk naar beneden in de aandrijfastunnel verdwijnt :shout: :shout:
Weet iemand hoe je de versnellingspook terug naar boven krijgt? Ik heb al onder de auto gekeken maar zo te zien moet dan eerst de uitlaat eraf, dan een subrame en vervolgens de aandrijfas :devilish:

Ik stop ermee, tijd voor een blonde Leffe en op bank liggen

Re: Aargh, ik word gek

zo 06 dec 2009, 21:10

De pook kan je met wat geduld om de bak heen, weer erin zetten, zit een parker op het einde. Niet nu doen hoor, met die Leffe achter je kiezen :D En die radiator heb ik nog steeds liggen hoor ;)
Plaats een reactie