Ik wil de achterasdrager rubbers vervangen, Vlgs het boek moet je dan de hele achteras uitbouwen, dat was ik eigenlijk niet van plan. Als ik de dragerplaat van de carrosserie schroef dan kan ik er toch bij Iemand een tip hoe ik de oude er makkelijk uit krijgt en de nieuwe erin. Normaal zou ik het rubber uitboren en de nieuwe met afwasmiddel met twee schijven en draareind erin persen Iemand tips, graag
Volgens mij heeft offenga (lekker dichtbij ) daar een foefje voor bedacht en kan dat erg goedkoop aanbieden. Hoe en wat weet ik niet precies. Wel weet ik dat ze vreselijk vast kunnen zitten.
Ik heb ze zelf onlangs ook vernieuwd en ik kan je zeggen dat het een redelijke klus is. Ik heb van het forum hier een link gekregen met daarin een beschrijving hoe je het best te werk gaat. En ik heb zelf een stukje gereedschap moeten fabriceren. Maar reken maar op hele dag werk om ze eruit te krijgen!
Verveel je je eigen weer Robert , ik dacht toch echt dat ie klaar was . Maak er een paar foto's van, zodat wij het de volgende keer niet weer hoeven uit te vinden. Suc 6
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Jongens toch, aan advies van,.....ik heb een beschrijving gezien en ik ken een mannetje of bij BMW kost het......daar heb ik toch niks aan!!!!!!!! Mijn BMW komt niet in de garage, ik doe het zelf!!!!!
Kijk streatlegal daar heb ik wat aan
Ik ga zelf even een trekker maken en dan komt het goed.