Geweldige auto heb er jaren met plezier mee gereden .Wat Eric vertelt bij de ad. is 100% waar. Hoop ook dat ze in NL blijft degene die deze koopt heeft er prachtige auto aan en een goede investering. Beter als je geld op de bank zetten.
Alle credits voor jou Hennie! Ik heb de auto inderdaad niet lang gehad maar dat was ook niet de bedoeling. Dat heb ik ook met Hennie besproken toen ik de auto kocht. Ik heb er wel een paar prachtige ritten mee gehad en korte ritjes hier over de boulevard En overal waar ik reed gingen de duimen omhoog. Deze auto is in het echt gewoon nog mooier dan op de foto's
Laatst bijgewerkt door e23eric op ma 12 okt 2015, 21:04, in totaal 1 keer bewerkt.
Inderdaad een van de mooiste E 24 type 1 van Nederland. Ik hoop ook dat de auto in Nederland een nieuwe koper vind maar ik denk dat er in Duitsland meer liefhebbers zijn voor deze auto omdat hij volgens mij daar voor de oldtimerregeling in aanmerking komt gezien zijn leeftijd en dan wordt hij interessant............................................