Plaats hier de gespotte auto's van andere typen van BMW (dus geen e23 !)
do 25 maart 2010, 19:09
Kost een paar centen...Maar wel een leren dashboard volgens mij.
do 25 maart 2010, 19:20
Moet ie ook zijn E24 ombouwen naar RHD..

Vindt m wel erg mooi in het rood! Lekker heel laten. Jij altijd met je slopen
vr 26 maart 2010, 09:51
Het gaat mij vooral om onderdelen Michiel

Ben op dit moment nog indirect opzoek naar hoofdsteunen voor achter en een koelkast.... Heeft zo'n auto ook nog goed leren interieur, liefst electrisch, dan kan ik dat voor wat betreft de stoelen ook wel gebruiken (of ik moet mijn huidige een keer uit elkaar halen om de veer te repareren, ik kan de leuning namelijk niet meer zonder mijn eigen hand verstellen)....
Maar eerst restauratie
zo 28 maart 2010, 09:54
Een koelkast weet ik nog wel te liggen.
zo 28 maart 2010, 09:57
das wel een mooie optie..............
en hoe staat t met jou e24ers piet
ma 29 maart 2010, 18:51
m7pietjem6 schreef:Een koelkast weet ik nog wel te liggen.
Tsja, en wat zou dat moeten kosten (ik denk HEEL veel geld en moet ook nog een deelrestauratie doen dit jaar)??
Weet jij trouwens ook hoe ik mijn stoelen weer goed instelbaar krijg, vooral de rugleuning dan?? Heb het idee dat de veer kapot is en moet nu elke keer als ik de leuning naar voren wil stellen mijn arm naar achteren steken om hem naar voren te duwen......
Groetjes,
Jeroen.
zo 04 apr 2010, 10:17
Er zitten aan weerskanten van de rugleuning gasdempers, zeg maar een kleinere uitvoering als die dingen die aan je motorkap zitten om deze omhoog te duwen.Volgens mij zijn deze slecht bij jouw.
zo 04 apr 2010, 11:34
Dat denk ik ook. De hoogteverstelling van de stoel is alleen maar in te stellen als je NIET op de stoel zit (deze klapt als het ware ook naar beneden als je erop zit en hem lager wil stellen).
Weet je al wat die koelkast moet kosten? (ik weet wel dat je algemeen gesproken op ongeveer 2000euro uitkomt als je het ook wil laten installeren)....
Thanks voor de reactie Pietje, daar heb ik echt veel aan!!
Groetjes,
Jeroen.