Plaats hier de gespotte auto's van andere typen van BMW (dus geen e23 !)
wo 07 apr 2010, 15:20
http://link.marktplaats.nl/336260061Snap alleen de m6 uitv. niet helemaal..... voor de rest niet onaardig
wo 07 apr 2010, 17:08
Zal de voorspoiler wel mee bedoelt worden, alleen bestaat er geen M6.
Wel een netjes exemplaar zo op de foto's.
wo 07 apr 2010, 18:20
Een echt M6 is er inderdaad nooit geleverd, alleen een M635CSI. Ik denk hetzelfde als Eric, de voorspoiler is van een M635CSI, thats it...
wo 07 apr 2010, 18:41
in amerika heb je wel de m6
wo 07 apr 2010, 20:28
Is volgens mij ook geen M spoiler, alleen de badge achterop is M uitvoering
do 08 apr 2010, 10:45
De achterspoiler is zeker geen M-spoiler (die heb ik er namelijk wel op zitten), die voorspoiler is voglens mij wel een M maar voor 100% weet ik dat niet.....
do 08 apr 2010, 11:29
is geen M frontspoiler
do 08 apr 2010, 12:12
Zowel de voor- als achterspoiler zijn wel geleverd op de M635CSi.
Even een edit:
Tenminste, als ik andere M635i's te koop zie staan.
Laatst bijgewerkt door
zerotolerance op do 08 apr 2010, 12:52, in totaal 2 keer bewerkt.
do 08 apr 2010, 12:39
De achterspoiler, die op de te koop aangeboden E24 zit en volledig in het rubber uitgevoerd is, is dan alleen als M-type geleverd op de eerste series E24. Type 2 heeft een in mijn ogen mooiere M spoiler, deze is in de kleur van de auto met een rubberen rand
do 08 apr 2010, 12:56
Buiten het gelul van de spoilers om (waarvan er volgens mij minimaal 3 soorten van zijn):
The chassis was uprated with 10 mm lower and 15% stiffer springs with specially developed Bilstein gas dampers in all four corners.
The antiroll-bars was also a bit thicker to reduce the body roll at the cornering speeds this car was developed for. The front brakes got larger (300 mm x 30 mm) cross-ventilated discs with four-piston calipers from ATE. The rear brakes was basicly the same as of the standard 635 CSi but with pistons with an extra 2mm circumference.
The M635 CSi gearbox was a five speed close ratio Getrag 280/5 with gears arranged in a so called dogleg pattern commonly used by racing cars.
Further back there was a ZF final drive with 25% locking and 3.73 ratio. This final drive was taken from the 7 series and was larger on the outside than the 3.07 used in 635 CSi, so the rear floorplan needed to be reworked to fit the larger final drive. The clutch was basicly the same as on the standard 635 CSi but with a lot stronger springs.
The external differences between the M635 CSi and the standard was minor, a sharp eye could see that the front spoiler was deeper and the fender flares where slightly thinner to accommodate the wider 220/55 Michelin TRX tires on 165 TR 390 alloy wheels or the optional 210 TR 415 BBS three-piece alloy wheels with 240/45 VR Michelin TRX tires.
The rear view was the same, except for the M-badge on the trunk lid.
Maar volgens mij kon je hem krijgen zoals je wou.
Dan nog even over deze advertentie. Ik heb destijds een E28 bij deze verkoper bekeken en die vond een Pfeba spoilerpakket een M-Tech set.
do 08 apr 2010, 13:42
BeekMW schreef:De achterspoiler, die op de te koop aangeboden E24 zit en volledig in het rubber uitgevoerd is, is dan alleen als M-type geleverd op de eerste series E24. Type 2 heeft een in mijn ogen mooiere M spoiler, deze is in de kleur van de auto met een rubberen rand

dat klopt jeroen..........en een front spoiler heeft bij mijn weten groefjes over
heel de spoiler aan de onderzijde van een M
do 08 apr 2010, 16:58
Hey Eric,
Ik vind het alles behalve gelul over spoilers. Ik zit hier om meer kennis te krijgen van BMW's en dit is een specifiek topic daarover (althans, er werden reacties gepost over het wel of niet M6 en jij postte zelfs dat er helemaal geen M6 geleverd zou zijn, dat klopt niet helemaal).
Een beetje duidelijkheid daarover vind ik wel makkelijk....
do 08 apr 2010, 20:15
Jeroen,
Dit is een gespot topic. Vandaar dat ik het over het "gelul" van spoilers had.
En ik blijf er bij dat er geen M6 geleverd is, ondanks dat de Amerikanen het zo noemen
vr 09 apr 2010, 22:26
Er zijn voor de Amerikaanse markt 1767 exemplaren M6 gebouwd van 1987-88. De motor had een lagere compressieverhouding van 9.8:1 geschikt voor loodvrije benzine. vlgs J. Taylor, BMW- M-series
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.