Ik wordt eerlijk gezegd gek van alle BMW's (zijn allemaal mooi bedoel ik dan).....
Zo'n E28 blijft bij mij hoog op de priolijst staan voor de toekomst (in plaats van de Honda dan) maar daarnaast vind ik de E23 of zelfs een E38 ook HEEL mooi....... Ach, laat het lekker op mij in werken en zie wel wat ik over een jaartje ongeveer koop
E39 is een fijne auto, althans mijn 530d. Vindt alleen dat ie qua afwerking etc. niet kan tippen aan een E38. Geen leuke E34 Alpina/M5 voor Sil Graad??
Da's het rotte eraan, zit vaak bij Len die ook hele mooie E38ers onder hande heeft De luxe van een E38 (740 dan) spreekt mij errug aan maar het stoere van die oldtimers......... damn, blijft lastig!!
Verstandig dat je voor Sil even verder gaat kijken, je wilt qua financien natuurlijk niet leeg lopen op het onderhoud
Is mijn zes niks voor Sil koop ik die rode M535I van Wim
E38 is helemaal top alleen die vaste lasten en het verbruik staan me niet aan. Rij nu al weer een maandje met de 728iA op LPG en moet zeggen... HELEMAAL TOP! 55 liter LPG a 57 cent de liter en een kleine 400 km rijden