Plaats hier de gespotte auto's van andere typen van BMW (dus geen e23 !)
vr 10 aug 2012, 16:57
hmm,
Poolse LPG set, vreselijke velgen en dito uitlaat.
Voor mij signalen dat een van de vorige eigenaren een ander levensmotto er op na houdt dan dat ik dat doe.
Niet echt een droomstart zal ik maar zeggen, ik kan me natuurlijk vergissen..
vr 10 aug 2012, 18:00
Voor 3000 zou ik hem nog niet moeten! Die poolse lpg set, wellicht de auto daar ook vandaan, die lekkere
lage km stand, haha!
Wellicht is die keihard en superstrak, dat is dan toch het belangrijkste, de rest is makkelijk en voor weinig te vervangen!
vr 10 aug 2012, 18:09
He Frank,
Ouwe buurman
,
Als je echt interesse hebt, wil ik wel alvast eens voor je kijken hoor, andere kant van de stad voor mij.
Grt,
Dennis
za 11 aug 2012, 09:04
De eigenaar is ook een Pool volgens mij. Staat al een tijdje te koop.
za 11 aug 2012, 09:30
Er zitten koplampen van na 87 in en heeft witte knipperlichten ook achter, volgens de rdw is het een 735 maar word opgegeven als 3.0 op mp.
Gezien de slijtage van het leer heeft hij meer gelopen dan de 150dk of is het er later ingezet.
De lpg is een dampgas, jammergnoeg de goedkoopste en slechtste oplossing ( backfire bij slecht onderhoud) een lpi of dampgasinjectie was beter geweest
Als je gaat kijken even op de teller letten als er in het display van de kmteller een punt staat bij de totale km stand is er me geknoeid.
Echte "roestbakken" zijn het niet dus daar zul je niet snel een bult aan vallen, wel is de voorwielophanging gevoelig voor slijtage en uit zich dat in een trillend stuur bij remmen tussen de 80 en 100 kmh.
gr Peter.