Switch to full style
Plaats hier de gespotte auto's van andere typen van BMW (dus geen e23 !)
Plaats een reactie

de lelijkste e24 ooit?

di 11 sep 2012, 21:26

http://www.leboncoin.fr/voitures/363379835.htm?ca=17_s

oordeel zelf :mrgreen:

Re: de lelijkste e24 ooit?

wo 12 sep 2012, 07:44

Die is inderdaad aardig verkracht,wat een gedrocht. :devilish:

wo 12 sep 2012, 07:59

ik heb meer respect voor mensen die een auto restaureren in originele staat !dan voor mensen die een auto verbouwen/ombouwen of wat oldie zegt verkrachten :mrgreen:

wo 12 sep 2012, 11:23

Ik ben het niet helemaal eens met @martine34. Ik kan een vakkundige ombouw wel waarderen zoals bv deze:

Image

Image

Of zoals ze wel eens in de USA zeggen: " Anyone can restore a car. It takes guts to cut one up"
Natuurlijk heb ik het niet over dit soort tupperware pruts werk. Hot- Rodding is a totally different league

wo 12 sep 2012, 11:46

Mad Max (1) :D

wo 12 sep 2012, 11:57

je hoeft het ook niet met me eens te zijn :P maar er zit idd verschil in nette ombouw en/of bruute verkrachting zoals bovenstaand voorbeeld :mrgreen:

wo 12 sep 2012, 14:16

Image

(even uit advertentie gekopieerd)

Wat zijn dat voor mistlampen. Lijkt wel photoshop.
Niet normaal meer.

wo 12 sep 2012, 16:51

en het ergste is, dat het ook nog best wel veel geld heeft gekost denk ik, al die dingen zijn wel allemaal in kleur gespoten en zo'n interieur is ook niet gratis denk ik, al zijn de kosten niet zo hoog als die van een hele mooie complete restauratie

wo 12 sep 2012, 20:10

Dit is nou echt weggegooid geld, denk dat die van het geld dat er in is gestopt al (bijna) een goede M kom kopen..

do 13 sep 2012, 08:35

over smaak valt niet te twisten.
Ik denk dat het voor deze eigenaar het waard was om in zo'n "mooie en stoere" auto te rijden.

Persoonlijk vind ik de luchthapper wel geinig (niet mooi)
Maar die mistlampen afschuwelijk.

En aangezien er ook vrouwen hun auto roze maken, kan zo'n kereltje wel Geel erg gaaf vinden als interieur.

Wie weet???

Maar terugbouwen is goedkoper.
Motorkapje, spoiler en interieur zijn samen misschien wel 1000 euro, maar ze zijn te vinden.
En met een goede sloper erbij... kan het best een mooi ding worden, ooit.
Plaats een reactie