ik heb er niets mee behalve in een E30 320is of een E30 M3 verder bij BMW moet het een 6pruttel zijn BMW V8 vind ik ook geen reet aan daarintegen een 5pitter audi word ik wel weer vrolijk van
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
@ Een m10 is uiteindelijk natuurlijk m30 techniek.
een M20 is toch ook op de zelfde leest geschoeid dan een M30 alleen kleinere inhoud en afmeting
op mijn leeftijd zal het mijn een worst wezen of een 518 sneller is dan een 520 het idee alleen al om met een 4pruttel te rijden staat me al hellmaal nie aan nie
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Maar ik dacht te weten dat er met de m20 meer problemen waren, oa met scheurtjes in de kop en natuurlijk de distributie riem, maar ik kan het mis hebben natuurlijk.
Mwoah..M20jes zijn thermisch gezien wel minder dan een M30 hoor. Maw; waar een M30 er na een tonnetje of 4,5 er nog vrolijk op doortikt is een M20 met een setje kantelende zuigers en een gare kop wel klaar. 't Zijn zeker geen slechte blokken, maar een M10/M30 is gewoon meer solide. Het grote voordeel van een M20 is zijn gewicht: door de lichtere constructie heb je ook veel minder gewicht op de vooras.
Je ziet het bijvoorbeeld bij de e21 club: een aantal leden hebben een M30 in het vooronder. De meerdere PK's en NM's komen nauwelijks tot niet tot hun recht tov de veel zwakkere M20's. Domweg door de verkeerde balans in de auto. Veel te veel gewicht op de vooras is gewoon niet fijn rijden. (en dan heb ik het al helemaal niet over een Audi met de motor v
baur323 schreef:Het grote voordeel van een M20 is zijn gewicht: door de lichtere constructie heb je ook veel minder gewicht op de vooras.
Je ziet het bijvoorbeeld bij de e21 club: een aantal leden hebben een M30 in het vooronder. De meerdere PK's en NM's komen nauwelijks tot niet tot hun recht tov de veel zwakkere M20's. Domweg door de verkeerde balans in de auto. Veel te veel gewicht op de vooras is gewoon niet fijn rijden. (en dan heb ik het al helemaal niet over een Audi met de motor v
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
MARTINE34 schreef: met normaal rijgedrag merk je daar toch niet zo veel van in het dagelijkse ,wat gewichts verdeling/balans aan gaat
wat Audi betreft is buiten het balans om (heb er zelf meerdere gehad geen klachten hierover wat dat betreft)vind ik het geluid van een L5 al/nog steeds waanzinnig mooier vergeleken bij een Lijn 6
Tja, smaak en zo.. iedereen moet het voor zich zelf uitmaken hoe hij dagelijks rijdt. (Ik redelijk stevig gezien mijn maandelijks abonnement bij het CJIB). Ik kom iig elke dag wel een keer een smakelijke rotonde of afslag tegen waar ik prettig door heen wil rossen. Als