Ik had al een keer een paar foto's gezien van je Jag maar toch altijd wel weer gaaf om te zien Mooi verhaal, ben weer benieuwd naar je volgende verhaal Robert , alleen ik moet me beelscherm uitzoomen anders past de tekst niet , of staat er bij mij iets niet goed ingesteld
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
Prachtig verhaal om te lezen. Wij moesten voor de koop van onze XK naar Arizona ............ Op bijgaande 2 XK140DHC in Cap d'Agde 2012. De rode auto is van ons.
Wow... normaal ben ik helemaal niet van de engelse auto's, maar dit exemplaar met die whitewall's.. echt een prachtige wagen, en een mooi verhaal ook trouwens!
1980 BMW e23 732i diamantzwart 2001 BMW e46 325i zwart sedan
Nukkie schreef:Prachtig verhaal om te lezen. Wij moesten voor de koop van onze XK naar Arizona ............ Op bijgaande 2 XK140DHC in Cap d'Agde 2012. De rode auto is van ons.
mooie jag ook
@johnnie turbo....helemaal mee eens.....de E TYPE vind ik ook t mooist!!!
@ nukkie, Ja hele mooie rode XK140DHC, zie je niet vaak in die kleur. Zijn er tevreden mee? De mijne komt uit Los Angelos 1ste eigenaar Volgend jaar 8-9 juni groot XK festival ter gelegenheid van de 65ste verjaardag in Echternach Lux. er worden 650 XK's verwacht