Switch to full style
Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
Plaats een reactie

hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 08:30

Heb afgelopen week het plafond van mn e12 schoongemaakt met biotex, is weer mooi schoon geworden. Alleen de beide achterstijlen nog gelig, dit krijg ik er niet af; iemand een idee??

Kan ik als het gelheel schoon is ook een soort coatingkje aanbrengen dat het wat minder vochtgevoelig wordt?

Re: hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 08:49

Had je er toevallig ook weer/schimmel plekken in?
Wil mijn hemel ook schoonmaken.. Heeft heel lang stil gestaan dus allemaal vocht en nu plekken er in..

Re: hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 08:57

Ja, kleine donkere, smerige plekjes, zijn er allemaal grotendeels uitgegaan door de hete biotex en fijne vezeldoek. Alleen dat gele nog :o

Re: hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 10:40

Ik ben van plan het te gaan proberen met een stoomreiniger en een doekje zodat ik het los gestoomde vuil direct kan opvegen. Wellicht een idee! :?

Re: hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 11:15

is idd ook een idee, ik weet niet wat dat gele is> rook/nicotine? of vanwege de luchtstroom die er langsloopt??
t is alleen op de achterstijlen..

Re: hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 11:52

Misschien dat je hier nog wat aan hebt.. [link]http://autodetailing.be/howto/swakke/Interieur%20behandeling.pdf[/link]

Re: hemel/plafond schoon

ma 28 maart 2011, 18:34

de c stijlen gaat niet lukken.........
zit een soort karton achter.......
beste is die wit te spuiten.........

Re: hemel/plafond schoon

zo 17 apr 2011, 00:25

Is het gelukt ze schoon te krijgen ?

Je kan anders eens proberen met Vanisch Oxi ( zo'n roze verpakking), in een spuitfles met heet / warm water.
Pas op voor je ogen met dit spul, niet echt fijn....erg gemisch goedje maar wel effectief

Re: hemel/plafond schoon

zo 17 apr 2011, 10:37

Ga ik onthouden, is me intussen redelijk gelukt met biotex en wasbenzine voor de hardnekkige plekken. Is nu weer mooi wit!!
Plaats een reactie