Switch to full style
Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
Plaats een reactie

standkachel

zo 30 okt 2011, 13:47

Jongens weet iemand hoe ik me standkachel in kan stellen heb het nog nooit gedaan?
Gaat om een obc2

Gr. jeffrey

Re: standkachel

zo 30 okt 2011, 15:34

Hoi Jeffrey. Iemand van het E28 forum heeft een standkachel in z'n auto die ook bediend wordt via de obc.(die van mij is een 'aftermarket' set en die heeft een eigen display).Ik vraag hem of ik jouw z'n forumlink, mailadres of tel nr mag doorgeven. Kan even duren, want ik spreek hem a.s. donderdagavond mogelijkerwijs pas. Groeten, danny

Re: standkachel

zo 30 okt 2011, 17:21

rechtsonder zit t knopje vor aan/uit schakelen...en dan via t menu van de tijds instelling
kun je t insellen...maar let erop.....veel bmwees fikken af door standkachel....... ;)

Re: standkachel

zo 30 okt 2011, 17:34

Oh ok dan weet ik dat ook weer,gaat het wel proberen maar wel op oudjaarsdag.
Dan heb ik gelijk een mooi vuurtje :lol:

Re: standkachel

zo 30 okt 2011, 18:04

kzal morgen ff t schema scanne als ik daar tijd voor heb,stuur ik t door naar je ;)
voor de insellingen enzo...want t gaat op benzine de standkachel...en vaak zijn de filters verstopt,en dan....vwoemmmmmmmmmmmmmmmm :mrgreen:

Re: standkachel

zo 30 okt 2011, 22:15

graad schreef:rechtsonder zit t knopje vor aan/uit schakelen...en dan via t menu van de tijds instelling
kun je t insellen...maar let erop.....veel bmwees fikken af door standkachel....... ;)


Als het een webasto is die onder de motorkap ligt niet hoor...wel dat andere merk onder de hoedenplank

Re: standkachel

zo 30 okt 2011, 22:59

okey...maar meestal zit die onder de e23 toch....die andere
cees...hoe heet t ook al weer :?:
Plaats een reactie