Switch to full style
Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
Plaats een reactie

centrale vergrendeling

za 08 maart 2014, 17:30

wie kan mij aan de oplossing helpen met de centrale vergrendeling als ik de bestuurders deur op slot doe gaat alleen deze deur op slot en als ik alle deuren handmatig op slot doe en ik open de bestuurdersdeur dan gaan wel alle deuren van het slot af :? :? :?
ik kan met de bijrijdersdeur ook alleen maar alle deuren openen en niet alle deuren op slot doen irritant is dit :evil:

Re: centrale vergrendeling

za 08 maart 2014, 17:49

Kijk op het CV relais (zit onder de handel van de motorkap) daar is Nr 7 voor dicht en Nr 6 voor open, die zijn massa geschakeld dus even een draadje naar massa leggen, je moet wel de deuren dicht hebben.

zo 09 maart 2014, 10:22

:?: :?: :?: Ik wou net het advies van Robert gaan proberen en wat bleek alle deuren gaan gewoon weer op slot en van slot maar als ik de deuren via de bijrijderskant wil opendoen gaat alleen de bestuurdersdeur niet van het slot dus en de andere deuren wel dus heb ik nu een ander probleem. :( :(

zo 09 maart 2014, 12:27

dan zou ik de schakelaar in de bestuurdersdeur controleren. het blijkt dat je relais schakelt.

zo 09 maart 2014, 12:53

Ha Robert waar zit deze schakelaar precies dan kan ik m van de week even nakijken ga ik vandaag niet doen :snooty: is te mooi weer :thumbsup: voor ga lekker toeren zometeen :car: :glasses:

zo 09 maart 2014, 14:20

op het deurslot

ma 10 maart 2014, 13:31

PROBLEEM HAD IK OOK NU HEB IK ER AFSTANDBIENING OPGEMAAKT WERKT PERFECT NU
KON HET PROBLEEM OOK NIET VINDEN DAT RELAI IN DE DEUR IS VOLGENS MIJ HET VERWARMING ELEMENT VOOR HET SLOT GR MARC

Edit moderator: zet je caps locks uit, geld ook voor andere berichten.

ma 10 maart 2014, 15:15

Als je de sleutel omdraait dan schakel je de CV door de schakelaar op het slot.
Zonder schema begin je niks
blz 152
http://www.e38.org/e23/e23_85_etm.pdf
Plaats een reactie