Het is nu wo 26 jun 2024, 06:23


airco houden?

Alle onderwerpen en vragen over de technische werking van interieuronderdelen (b.v. kachel, deurvergrendeling etc)
  • Auteur
  • Bericht
Offline

bigboy

Die hard

  • Berichten: 432
  • Geregistreerd: zo 22 feb 2009, 23:56
  • Woonplaats: turnhout city

airco houden?

Berichtma 16 mei 2011, 23:04

Op die 745i die ik terug op de baan wil brengen als daily driver zit natuurlijk een airco...die 5 jaar geleden al niet werkte, natuurlijk :roll:
Nu doet die het zeker niet meer, zou ik dan al die spullen er niet afhalen nu alles toch open ligt? Zou voor de motorkoeling wel beter zijn, niet dan...
I.i.g ben ik niet van plan om veel kosten te steken in een airco, het kost zo al een hoop om hem terug in orde te krijgen ;) Nieuwe radiator, slangen ,benzinepomp, remtangen, blokken, bougiekabelsetje,...

Ik ben niet gierig of zo, maar met een tweede spruit binnen 9 weken moet ik wat op de knip letten :sneaky2:

Wat denken jullie? grtss.
verslaafd aan bmw, mmmmm een klein beetje dan
Offline

joep

Master

  • Berichten: 732
  • Geregistreerd: zo 08 maart 2009, 21:57

Re: airco houden?

Berichtdi 17 mei 2011, 08:48

Lijkt me heel onverstandig, Je weet nooit wat er nog eens zal veranderen (je vindt nog een ouwe sok met frankskes)
Als je ooit je auto verkoopt en alles is eruit dan is dat een fors minpunt. Als je alleen de Vsnaar eraf haalt die de pomp aandrijft, dan kan je een reparatie nog eens overwegen. Suc6
Offline

graad

Professional Platina

  • Berichten: 23605
  • Geregistreerd: wo 18 feb 2009, 08:37
  • Woonplaats: helmond

Re: airco houden?

Berichtdi 17 mei 2011, 09:35

klopt....ik zou ook de snaar losgooien.....zit er toch nog alles op.... :Peace:
86er e23 ALPINA B10

Bmw e60 525i

Chevrolet camaro z28
Offline

ErikAnton

Professional

  • Berichten: 1726
  • Geregistreerd: do 27 mei 2010, 19:56

Re: airco houden?

Berichtdi 17 mei 2011, 20:36

Heb ooit een auto gehad met een werkende airco en had hem nooit aan! hoger brandstof verbruik en die rottige kou in je nek....
voor mij is het bijna een minpunt als er airco inzit want kost alleen maar geld :)
Offline

bigboy

Die hard

  • Berichten: 432
  • Geregistreerd: zo 22 feb 2009, 23:56
  • Woonplaats: turnhout city

Re: airco houden?

Berichtdi 17 mei 2011, 23:42

ErikAnton schreef:Heb ooit een auto gehad met een werkende airco en had hem nooit aan! hoger brandstof verbruik en die rottige kou in je nek....
voor mij is het bijna een minpunt als er airco inzit want kost alleen maar geld :)


:dizzy: :dizzy: 'k ga hem toch maar laten zitten denk k', merci voor 't meedenken dudes
verslaafd aan bmw, mmmmm een klein beetje dan

Keer terug naar Interieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 38 gasten

cron