Nameten bleek niet nodig te zijn. Het was duidelijk te zien dat er een kleine mm draad ontbrak in de zekering.
Op het E28 forum las ik al dat het verstandig was om voordat je startkabels gebruikt even een paar bepaalde zekeringen (voor de OBC) te verwijderen om te voorkomen dat je deze glaszekering opblaast.
Niet duidelijk welke dat in de E23 zijn, helaas.
Ook met het openmaken kon ik nergens iets vinden van een plaatje hoe ik dat moest doen. (De ETK op mijn pc loopt vast)
Ik heb nu dus een plaatje gemaakt, waarbij je kunt zien dat dat rare zwarte ding er gewoon uitgetrokken kan worden. (Tot ik Ivo had gebeld voor de km teller durfde ik er niet echt kracht op te zetten)
Maar ik mag sowieso nog meer studeren.
Ik heb dan nu voor nog geen 60 eurocent de OBC gerepareerd, maar ik heb geen idee hoe ik ook maar de tijd moet instellen.
Ik had wel al ergens een handleidng gezien.
Nu zou de tempomat hopelijk ook weer werken.
Of moet dan eerst de teller goed zijn?