ja dat dacht ik ook al, zijn er alleen voor geheugen van de leds.. alleen nu er geen batterijen meer inzitten, knipperen mijn leds als een kerstboom op fifth avenue. en de temp meter doet het nu ook maar de halve tijd Heeft iemand nog een onderprint of een complete tellerbak liggen? ik hoor het graag
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....
heb mijn print weer aan de praat, alle sporen gesoldeerd mbv draadjes, en voila hij doet het weer, alleen te temp meter doet het nog niet, maar dat zijn zorgen voor morgen
Je nieren zitten dichter bij je hart, dan je ster....
Cees heeft ergens geschreven hoe dit moet, weet zo even niet waar.
Maar je meet je sensor niet door, je kijkt of je teller reageert op pulsen. De sensor geeft pulsen door aan je teller wat resulteert in een snelheisregistratie.
Ik heb op de kabel van de sensor twee draden gezet en die "pulserend" tegen elkaar aanhouden. Dat is ook de werking van een kilometerteller op de fiets.
ik heb de boel doorgemeten en natuurlijk zijn er een paar sporen niet meer goed op de foto's staan de punten omcirkelt alleen de 2de pen werkt (waar is die van?) de andere moet gaan verbinden met draadjes de meeste hebben meerdere punten moet ik die met elkaar verbinden? dus de foto hieronder moet ik dus 3x verbinden met de pen?
zit hier omdat mijn broertje een e23 heeft rij zelf MERCEDES w116 3.5 V8 '72 en een w126 '81
Ik weet alleen waar die 4 pennen aan de buitenkant voor zijn. De rest hoort bij de aansturing van de teller. Ik heb helaas geen schema van de print. Weet de werking dus ook niet.
nou alles gesoldeerd alleen wil ik de batterijen eruit laten RoVer8772 heeft dat ook gedaan zag ik Heb er alleen geen batterijen terug gedaan, gevolg: mooie knipperende interval leds... maar dat is ook weer op te lossen door de voeding van deze leds door te knippen... kan je misschien aangeven welke dat is??
zit hier omdat mijn broertje een e23 heeft rij zelf MERCEDES w116 3.5 V8 '72 en een w126 '81