mijn ventilatie aanjager werkt niet

wa moet ik doen heb al een zekering vervangen maar niks 

Welkom op het enige BMW e23 forum
http://bmwe23.nl/forum/
wat is paravan ????PayDay schreef:Ook de defrost-stand werkt niet? Als je de paravan los haalt kun je de kachelmotor zien zitten. Kun je deze met de hand rond draaien of zit deze geblokkeerd?
PayDay schreef:Dan laat er iemand met verstand naar kijken.
hallo weet er hier iemand raad meewilfried schreef::DPayDay schreef:Dan laat er iemand met verstand naar kijken.
heb de plaat verwijderd en de ventilators zitten los aan de moter , ze draaien en de bekabeling aan moter zitten er goed opMartinE34 schreef:als je een hobby auto hebt betekent dat ook een beetje zelf zoeken en onderzoeken![]()
en je leert er zelf ook van
heb je de genoemde controle punten al gecontroleerd ?
liugt de massa kabel onder de radio daar heb ik een kabel los gezienwilfried schreef:heb de plaat verwijderd en de ventilators zitten los aan de moter , ze draaien en de bekabeling aan moter zitten er goed opMartinE34 schreef:als je een hobby auto hebt betekent dat ook een beetje zelf zoeken en onderzoeken![]()
en je leert er zelf ook van
heb je de genoemde controle punten al gecontroleerd ?
das allemaal latijn voor mij se ben maar een belg hoorCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?
wilfried schreef:das allemaal latijn voor mij se ben maar een belg hoorCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PayDay schreef:Dan laat er iemand met verstand naar kijken.
en wa gaat mij da kostenCeesBMW schreef:wilfried schreef:das allemaal latijn voor mij se ben maar een belg hoorCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PayDay schreef:Dan laat er iemand met verstand naar kijken.
wilfried schreef:das allemaal latijn voor mij se ben maar een belg hoorCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
de zekering is terug gesprongen , heb aan het instrumentenbord ook alle aansluitingen nagekeken die zitten allemaal vast , maar heb wel gemerkt dat aan de ventilatie regeling die bedrading niet erg vastzit en er zit zo een plastic omhulsel rond de bedrading die is weg dus de twee draden zitten der nu los in, waar vind ik zo een nieuwe aansluitingMartinE34 schreef:wilfried schreef:das allemaal latijn voor mij se ben maar een belg hoorCeesBMW schreef:Maar heb je de motor aansluiting al los gemaakt en rechtstreeks stroom op de motor gezet ? Gecontroleerd of er spanning op die aansluitingen zit ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry Wilfried maar wat doei je dan met een hobby auto als dit type of een auto van deze leeftijd ?,je kunt beter een wat jongere auto/BMW aanschaffen want je moet er toch mee naar de garage als ik jou zo hoor![]()
is niet oneerbiedig bedoeld maar meer een constatering indeze
V-MAX schreef:Meten = weten, gissen = missen........ Dus multimeter pakken, stroomschema erbij en systematisch alles doormeten en je komt vanzelf het probleem op het spoor.