wo 12 dec 2012, 10:37
Tis wat ja...pfffff...je eigendommen mag je niet meer bewaken-beschermen...tis maar goed dat ik nog nooit iemand in mn huis heb aangetroffen,in mn garage wel een x...dader gepakt om 6 uur smorgens,belde de politie..kom om half 9 maar aangifte doen!! Ikke zo,heb een knuppel en sla m keikapot! Binnen 5min 2 politieautos, ik werd opgepakt,omdat ik een slagwapen had,250 gld boeten..dag op politie bureau gezeten..pffff nie normaal!! Zelfde als die grensrechter die weer dood is geschopt..nie te filmen!! Levenslang geven die gasten!! En die agent die die KWAL dood schoot...die krijgt half nederland op zn dak..ben geen fan van agenten..maar als die gozer een wapen had? Had die agent dan in zn flikker moeten laten schieten? Had da gozertje maar moeten luisteren naar de agent!!! Eigen schuld...moeten ze vaker doen!iemand dood schieten!! Scheeld een hoop rechtzaken en GELD!!! En krijgen we mischien wa meer RESPECT voor elkaar!!!want zelfde op meeste forums lijkt t wel een kleuterschool!!!de een besotemieterd de ander,die lult over die,laat elkaar in zn waarde,en behandel andere net zo,zoals JIJ zelf behandeld wilt worden!!!
86er e23 ALPINA B10
Bmw e60 525i
Chevrolet camaro z28