helemaal mee eens CEES!!
bv..omaatje heeft in 86 een toyotake starletje gekocht..altijd belasting betaald
(al is t nie veel,maar daar gaat t nie om)
en die pist nu ook langs de pot..oudere worden al zoveel benadeeld
pas nog een hele discussie gehad op een USA meeting...ikke zo..waarom rij je op lpg met je v8?
omdat t goedkoper is...en dan ga je meer kmeters maken!
als je een v8 hebt die 1 op 4 loopt...en je rijd veel..moet je veel tanken,dus komt zat geld binne!!
rij je hobby matig...ben je niet veel kwijt aan je hobby!!
ik heb zeker nog 3 jaar belasting betaald met mn e23...en gemiddeld 20.000km per jaar...dus veel betaald aan benzine ect..maar omdat t geen ORIGINEEL hollander is,en hij zou niet in belastingvrij vallen...dan kan ik er mee leven...
aan de andere kant...mn origineel hollandse 745ers zijn vaak geschorst geweest,dus denk dat daar ook nie veel over 25 jaar gezien betaald is...
ik heb een mustang gehad,van mn maat toen ik 16 was..origineel hollander bj 78...is bij mij belasting vrij geworden
maar niet veel belasting betaald...want van al die jaren heeft ie maar 7 a 8 jaar de harde weg gezien..voor de rest altijd geschorst geweest...
maar ergens moeten ze een grens trekken!
ik zeg; 25 jaar minimaal op nederlands kenteken..
geen lpg of diesel...
dat zou t eerlijkst zijn...