Ik heb gereageerd en om een paar foto's gevraagd van de roestgevoelige delen en de motor. Hij kon niet zo goed met fotocamera's en computer overweg, mailde hij en er was gewoon geen roest en van de motor zou die proberen........... wordt vervolgd
De foto's zijn er van de motor. Zo te zien is het koelvloeistofreservoir leeg................ Plaatje van chassisnr. lijkt me ook wel interessant, ff kijken hoe het er uit ziet.
Het gaat nie lukken nie. gisteravond 2 compu nerds erbij gehad en kregen het nie voormekaar nie. Vandaag geprobeerd zijn fotobijlage van zijn mailtje te openen .............gaat nie meer nie. Vreemd............ Maar ik heb ze nog apart opgeslagen. Heb hem nog gevraagd om een plaatje van het chassisnr. Maareh HOW HOW dat kwam niet, moest maar komen kijken. De auto was totaal omgebouwd tot een van de laatste modellen. Tja............... Is zo gegaan: Heb E23 bj 1978 en E23 bj 1983 of zo. Ik strip de 1978 er tot ik alleen het chassisnr. plaatje heb en daar bouw ik de andere in onderdelen op. Ja zo kan het ook.
Ik heb de "vorige" eigenaar gemaild destijds. Het mailverkeer staat deels in het andere topic.
De verkoper was toen een dame. Zij wist mij te vertellen dat haar (toenmalige?) vriend dit had geregeld (en die zal de auto nu wel verkopen). Ze was in de veronderstelling dat alles was omgebouwd.
Wat er volgens mij gebeurt is:
Chasisnummer uit een 728 (geen i, want die bestond toen niet) uit '77 geflexed, die in een 728i laten lassen en je hebt een "ombouw".
En als je de juiste mensen kent kunnen die ook wel een nummer voor je er in slaan.