ik waag me er niet meer aan een auto die zo lang stil heeft gestaan. Te veel problemen gehad met mijn e12 die tien jaar had stil gestaan. Ja af en toe een keertje gestart maar dat helpt niet.
te duur mijn inziens en te veel werk om alles weer in orde te krijgen.
remmen, brandstof systeem etc etc..
Ford Mustang 289Ci coupe 1965 BMW 525 E12 Kashmir metallic 1979
Ik denk dat 323itjes heel hard gaan stijgen in waarde.. Als...als deze roestvrij is, kan het heel leuk zijn. In onderdelen kan het al bijna. Zeker als er een sper onder zit.
Dat weet ik wel zeker ite,als iemand een oldie zoekt,willen ze graag t top model of iets speciaals ,hartge,alpina ect! En deze is geheel 100% origineel zei de verkoper Tis dat ik morgen naar Heerlen moet( wat USA cars bekijken) anders had ik wel een gokje gewaagd voor deze te gaan bezichtigen...mooie exemplaren doen makkelijk 8000
graad schreef:En je ziet er al zo oud uit Martin.......dus automaat staat je goed Ik heb laatst alleen maar schakel,en ik wil alleen maar automaat eigenlijk
Dat geluk heb ik dan weer
met een automaat rijd je wel wat rustiger ,en wat lagere toeren dan met een schakel bij 120km/u ,en in de file is het heerlijk zijn bij mij ook gelijk de twee voordelen de rest is/zie ik als nadeel zo ook de problemen (storingen)en kosten die je kunt krijgen met een AB ten opzichte van een HB
MercedesBenz SLK 350 Volvo C30 T5 EXIT E23 735 iA Opalgrun EXIT E24 635 CSiA Opalgrun EXIT Ford Capri MK III 2.3 Ghia EXIT Audi GT Coupe 2.2E EXIT Audi Cabrio 2.3 E Grijs EXIT VOLVO C70 CC 2.4i Grijs VOLVO S60 2.4 Zwart EXIT
Een e21 is veel lichter in constructie. Minder staal= minder gewicht, maar ook minder sterkte. Er is bijna geen e21 te vinden die geen ingescheurde B stijl heeft, of zelfs een gescheurde cardantunnel. Vergis je niet: een verse 323 heeft 143pk. Dat is in kilo's per PK een veel betere verhouding dan welke e23 ook. Daarbij komt dat een e21 qua constructie meer met een type 1 e23/ e24 heeft dan de latere. Roestpreventie was niet of nauwelijks een issue. Kijk op e21 network voor meer aan kooptips.
Ennuh, die automaat wil je echt niet in een e21. Die dingen zijn er om mee te rijden, niet om te cruisen. Bovendien past die automaat qua schelmomenten helemaal niet bij het character. Bij 120km rij je al dik 4krpm.