(Korte stuk waar het me eigenlijk om gaat staat in de laatste alinea mocht je geen zin hebben alles te lezen)
Beste iedereen, ik zou graag concreet een lijstje samen willen stellen van de exacte benodigdheden qua te vervangen of aan te passen onderdelen en zaken om bijv. een 3.3i blok goed functionerend in een 520 te kunnen krijgen? Ik weet dat sommige mensen dit als akelig kunnen aanschouwen, al denk ik dat het hier best wel mee valt. De overwegingen zijn vooral dat belastingvrije (zeker voor niet enorm veel geld) 6 cilinders erg moeilijk te vinden schijnen te zijn.
Het gaat hier dan ook niet om de 120 euro per jaar, zeker niet, maar vooral om de mogelijkheid om op LPG te kunnen rijden (bah, ik weet het, al heb ik eerder uitgelegd dat ik denk dat het niet slecht voor de auto hoeft te zijn misschien zelf goed juist met de juiste middelen). Het idee is dan ook om eventueel een van de nette 4 cilinders die te koop staan eerst een tijd gewoon leuk zo rond te rijden en aan te zien en dan mogelijk in een later stadium om te bouwen.
Dat het niet voordelig is qua kosten weet ik, en het werk loont zich in die zin dan ook niet al zou ik alles zelf doen (wat ik wel van plan ben echt zoveel mogelijk), want het geld wat er dan nog bovenop moet daar heb je wel een zes cilinder voor -- tenminste, als je er eentje (en al zeker naar wens) gevonden krijgt (die ook geen vermogen kost overigens)! Dan is het ook nog eens zo dat ik best mooie en voor best redelijke prijzen heb zien staan, ook bij Kapteijn (zelfs enorm mooie), alleen zijn deze wel altijd nogal ver verwijderd van belastingvrij zijn. Wat ok
Beste iedereen, ik zou graag concreet een lijstje samen willen stellen van de exacte benodigdheden qua te vervangen of aan te passen onderdelen en zaken om bijv. een 3.3i blok goed functionerend in een 520 te kunnen krijgen? Ik weet dat sommige mensen dit als akelig kunnen aanschouwen, al denk ik dat het hier best wel mee valt. De overwegingen zijn vooral dat belastingvrije (zeker voor niet enorm veel geld) 6 cilinders erg moeilijk te vinden schijnen te zijn.
Het gaat hier dan ook niet om de 120 euro per jaar, zeker niet, maar vooral om de mogelijkheid om op LPG te kunnen rijden (bah, ik weet het, al heb ik eerder uitgelegd dat ik denk dat het niet slecht voor de auto hoeft te zijn misschien zelf goed juist met de juiste middelen). Het idee is dan ook om eventueel een van de nette 4 cilinders die te koop staan eerst een tijd gewoon leuk zo rond te rijden en aan te zien en dan mogelijk in een later stadium om te bouwen.
Dat het niet voordelig is qua kosten weet ik, en het werk loont zich in die zin dan ook niet al zou ik alles zelf doen (wat ik wel van plan ben echt zoveel mogelijk), want het geld wat er dan nog bovenop moet daar heb je wel een zes cilinder voor -- tenminste, als je er eentje (en al zeker naar wens) gevonden krijgt (die ook geen vermogen kost overigens)! Dan is het ook nog eens zo dat ik best mooie en voor best redelijke prijzen heb zien staan, ook bij Kapteijn (zelfs enorm mooie), alleen zijn deze wel altijd nogal ver verwijderd van belastingvrij zijn. Wat ok