Ok, daar gaan we dan.
Ik baal enorm:
Afgelopen zondagavond ben ik ff een stukje gaan rijden.
Mijn tellerunit werkt niet naar behoren dus ik kan niet zien hoe hard ik rijd, hoe vol de tank zit en hoe warm het blok wordt...
Nu strandde ik na een uurtje rijden in Hummelo, opzich niet belangrijk om te vermelden maar goed, omdat er heel veel rook onder de motorkap vandaan kwam ben ik gestopt. Het was donker.
De V-snaar was weg, de koelvloeistof ook, er was een gaatje gesmolten!! in de radiatorslang (die kleine bovenaan).
De volgende dag heb ik hem opgehaald met een auto-ambulance....
Ik weet niet hoe lang ik gereden heb met een te heet blok... / zonder waterpomp / zonder dynamo...
De afgelopen dagen heb ik ontzettend veel aangedraaid, bijgevuld, vervangen, gecheckt, etc, etc.
Het probleem nu:
Ze start niet.
Heb de bougies eruit gehad, deze waren nat van de benzine. Accu gemeten, mooi 12,4.
Ze krijgt lucht, benzine dus, vonk??
Als ik start dan slaat ze een fractie van een seconde aan, en daarna niets meer.. Dit net zo lang totdat de relais gaan tikken (trrrrr) dan is de accu leeg.
Afgezien van dit probleem hoop ik ook niet dat mijn kop naar de mallemoeren is....
Alvast bedankt voor de reacties....
Ik baal enorm:
Afgelopen zondagavond ben ik ff een stukje gaan rijden.
Mijn tellerunit werkt niet naar behoren dus ik kan niet zien hoe hard ik rijd, hoe vol de tank zit en hoe warm het blok wordt...
Nu strandde ik na een uurtje rijden in Hummelo, opzich niet belangrijk om te vermelden maar goed, omdat er heel veel rook onder de motorkap vandaan kwam ben ik gestopt. Het was donker.
De V-snaar was weg, de koelvloeistof ook, er was een gaatje gesmolten!! in de radiatorslang (die kleine bovenaan).
De volgende dag heb ik hem opgehaald met een auto-ambulance....
Ik weet niet hoe lang ik gereden heb met een te heet blok... / zonder waterpomp / zonder dynamo...
De afgelopen dagen heb ik ontzettend veel aangedraaid, bijgevuld, vervangen, gecheckt, etc, etc.
Het probleem nu:
Ze start niet.
Heb de bougies eruit gehad, deze waren nat van de benzine. Accu gemeten, mooi 12,4.
Ze krijgt lucht, benzine dus, vonk??
Als ik start dan slaat ze een fractie van een seconde aan, en daarna niets meer.. Dit net zo lang totdat de relais gaan tikken (trrrrr) dan is de accu leeg.
Afgezien van dit probleem hoop ik ook niet dat mijn kop naar de mallemoeren is....
Alvast bedankt voor de reacties....
Gr,
Jan Willem
Ex E36 318ti Compact Zwart 1.9 1996
Ex E30 320i CalypsoRood 2.0 1991
Ex E36 328i CosmosZwart 2.8 1995
Ex E28 520i Blauw 2.0 1982
Ex E36 318i Champagne-Goud 1.8 1993
E36 318 Touring 1.8 Paars 1996 Daily
E23 728iA CypressGroen 2.8 1982 2nd
Jan Willem
Ex E36 318ti Compact Zwart 1.9 1996
Ex E30 320i CalypsoRood 2.0 1991
Ex E36 328i CosmosZwart 2.8 1995
Ex E28 520i Blauw 2.0 1982
Ex E36 318i Champagne-Goud 1.8 1993
E36 318 Touring 1.8 Paars 1996 Daily
E23 728iA CypressGroen 2.8 1982 2nd