Stond nog niet zo lang te koop! in ieder geval niet zo lang als die rode e3 die stond er 4 jaar geleden al toen ik bij hem mn e3 kocht! Ik ben benieuwd wat je hebt gedaan om er geld af te krijgen want dat is me bij die rode e3 echt niet gelukt, zelfs na 4 jaar niet
zo teller werkt weer kan kijken hoe hard gereden word alleen nog even inspectie resetten en nog 1 lampje vervangen die deed het nie meer toen in hem terug zette
zit hier omdat mijn broertje een e23 heeft rij zelf MERCEDES w116 3.5 V8 '72 en een w126 '81
zo gister even de remmen bekeken maar die moeten gereviseerd worden de rubbertjes van de zuigers in de klauwen zijn verteerd dus de zuiger zal ook best roestig zijn dat komt de zuiger na het remmen niet meer terug en blijven je blokken tegen de schijven zitten
zit hier omdat mijn broertje een e23 heeft rij zelf MERCEDES w116 3.5 V8 '72 en een w126 '81
zo na veel meten en proberen is de teller tot nu toe weer oke dus ik hoop dat het een poosje goed blijft
ook vandaag de remmen voor gereviseerd blokken blijven niet meer hangen nu wat zaten die zuigers vast maar met perslucht en een grote waterpomptang kom je heel ver
oude meuk
weer nieuwe rubbers erin