De vloer was echt rot, viel me mee dat de stoel er niet doorzakte, dus vloerplaat nieuw.
Maar dan doe je gelijk beide kanten. Je wil niet achter 5 jaar weer moeten lassen aan de andere vloer. Je moet ook gelijk nieuw tapijt.
Het probleem is als een auto roest dan niet alleen daar, dus je weet niet wat je nog tegenkomt. Verder blaasjes op de bovenzijde achterscherm en veel blazen in de goot van het kofferdeksel. Dan de linker deur had een scheur die gelast moest worden wat betekent hele deur spuiten. De achterschermen moeten eraf en dan moet de hele achterzijde plus een deur gespoten worden. Dan maar afwachten wat je misschien nog tegenkomt.
Dan waren er nog veel kleine dingen, een lijstje hier een rubber daar een deurklink kapot, een vettige motor vanwege lekkende klepdeksel, vacuum van de ontsteking niet aangesloten. Ik ben opgehouden nadat ik de vloer zag. Een auto in deze staat, met vele kleine zaken kapot, laat zien dat de eigenaar er geen verstand van heeft en er ook geen geld meer in heeft gestoken de laatste jaren. Ik had wel wat technische zaken verwacht en dat vind ik niet erg, leuk om te sleutelen, maar heb geen zin meer in laswerk dat heb ik genoeg gedaan.
Vraagprijs was 14 mille ik denk dat er wel een paar mille afgaat maar ik wil hem niet.
Als je het moet laten doen dan ben je voor een vloer en spuiten denk al rond de 4 mille kwijt. Reken maar een week werk, dat is 40 X 60 euro plus BTw dan zit je al op 3 mille zonder materiaal.
Ben nu maar begonnen aan de restauratie van mijn Ferrari van 1973! Heb ik toch wat te doen.