mijn style 32 velgen even opgekuist en gemonteerd. nu nog de tijd vinden voor een nieuwe laklaag op de auto. alhoewel ik twijfel om de e23 in een andere kleur te zetten. ben voorstander van originele kleur maar dat achatgroen
[rimg]
Laatst bijgewerkt door carina op vr 10 feb 2017, 16:29, in totaal 1 keer bewerkt.
Ik vind de kleur juist heel mooi staan bij deze, het interieur past er ook heel mooi bij.. Wat Jaap zegt, de bumperspoiler voor en achter in achatgrun en dan is de e23 echt "bombastisch"
Velgen top, de kleur vind ik zelf op de e23 absoluut niet mooi, maar smaken verschillen. Kan ook moeilijk zeggen dat hij wel mooi is, heb die van mij zoals bekend uitgepoetst met die kleur.... Maar mocht je de kleur behouden blijft hij wel orgineel natuurlijk.!
BMW E23 728iA Jet Black BMW E53 X5 4.4iA Sapphire Black
Ik vind dat donker groen "Achatgrün" een super mooie kleur. En dan met een lichte kleur leer er in, beige of Silbergrau. Dan krijg een echt een "dikke" uitstraling op je E23 vooral met die Styling 32 eronder. Maar goed voor origineel houden is ook wat zeggen natuurlijk, maar ik vind hem nu persoonlijk een beetje saai