Mijn leven is erg aan het veranderen, waardoor de 7 misschien geen plaats meer heeft. Ik zit er aan te denken om hem te verkopen, maar wil eerst vragen of er hier geïnteresseerden zijn. Het betreft een originele 745i HighLine met ongeveer 200k op de teller. Heeft witte knipperlichtglaasjes en rood gespoten achterlichten. Ik weet niet zo goed hoeveel ik ervoor moet vragen, dus laat dit even open.
Is uitstekend onderhouden, praktisch geen roest en er zitten een aantal belangrijke reserveonderdelen bij zoals;
- LMM
- Radio
- ECU
- Veerpoten voor hydraulische achteras
- Originele achterlampen en knipperlichglaasjes
- Complete niet gemonteerde afneembare trekhaak
- Veerpoten, originele voorveren en zgan schokbrekers
- Origineel open 2.93 differentieel
De afgelopen jaren is er aardig wat aan gedaan;
Remmen
- Alle klauwen gereviseerd en gespoten
- Nieuwe schijven voor (Geperforeerd) en achter
- Nieuwe remblokken voor (Ferodo DS2500) en achter, inclusief handremschoenen
- Nieuwe handremkabel
- Nieuwe staalomvlochten goodridge remleidingen
- 3.07 Sperrdifferentieel gemonteerd
Ophanging;
- zgan veerpoten voor
- MTechnik verlagingsveren voor
- Bilstein B6 schokbrekers voor
Ontsteking;
- Nieuwe bougiekabels
- Nieuwe bobine
- Nieuwe Verdeelkap en rotor
Algemeen;
- zgan uitlaat van downpipe tot achter, behandeld met zink
- Aircopomp gereviseerd
- Injectoren gereviseerd
Minpunten;
- Velgen dienen opgekuist te worden (Originele 16'' Alpina's)
- Schuifdak is erg traag
- ABS werkt niet, zit net nieuwe hubs op voor, denk dat er misschien een sensor is gesneuveld
Fotos van de vorige eigenaar, maar is eigenlijk niet veranderd op de achterlichten en knipperlichtglaasjes na;
http://www.sehlin.com/745ia_highline/default.htm
Is uitstekend onderhouden, praktisch geen roest en er zitten een aantal belangrijke reserveonderdelen bij zoals;
- LMM
- Radio
- ECU
- Veerpoten voor hydraulische achteras
- Originele achterlampen en knipperlichglaasjes
- Complete niet gemonteerde afneembare trekhaak
- Veerpoten, originele voorveren en zgan schokbrekers
- Origineel open 2.93 differentieel
De afgelopen jaren is er aardig wat aan gedaan;
Remmen
- Alle klauwen gereviseerd en gespoten
- Nieuwe schijven voor (Geperforeerd) en achter
- Nieuwe remblokken voor (Ferodo DS2500) en achter, inclusief handremschoenen
- Nieuwe handremkabel
- Nieuwe staalomvlochten goodridge remleidingen
- 3.07 Sperrdifferentieel gemonteerd
Ophanging;
- zgan veerpoten voor
- MTechnik verlagingsveren voor
- Bilstein B6 schokbrekers voor
Ontsteking;
- Nieuwe bougiekabels
- Nieuwe bobine
- Nieuwe Verdeelkap en rotor
Algemeen;
- zgan uitlaat van downpipe tot achter, behandeld met zink
- Aircopomp gereviseerd
- Injectoren gereviseerd
Minpunten;
- Velgen dienen opgekuist te worden (Originele 16'' Alpina's)
- Schuifdak is erg traag
- ABS werkt niet, zit net nieuwe hubs op voor, denk dat er misschien een sensor is gesneuveld
Fotos van de vorige eigenaar, maar is eigenlijk niet veranderd op de achterlichten en knipperlichtglaasjes na;
http://www.sehlin.com/745ia_highline/default.htm
Laatst bijgewerkt door Jasper op zo 05 maart 2017, 21:46, in totaal 2 keer bewerkt.