Vanmorgen richting ""t goy"" naar ite..
Onderweg veel moois tegen gekomen..waaronder een jaguar e type
Mb 190 16v
Bmw e32 ect
Maar ging naar ite om mijn bc aan te laten sluiten(had die zelf voor gesteld
)
En mijn optie cruiscontrole te laten plaatsen.eenmaal aangekomen even al t moois van ite bekeken.
Daarna begon t met t ""slopen""van mijn geliefde e23
Maar ik had er alle vertrouwen in
Man.man.man...wat een gekrioel van draden enzo..das niets voor een schilder..da weet ik zeker..
Wijst zichzelf..maar daar ben ik niet voor in de wieg gelegd,
Maar bij ite ging t vlekkenloos..en zelfs hij had er plezier in
En ja hoor...in 1x deed mijn bc het.
De wirwar van draden en stekkers enzo
Toen de cruiscontrole verder afbouwen..
Ite zag ook nog dat t klemmetje van mijn draaiknop warm/koud,van de kabel stuk was...dus die vervangde hij ook meteen.
Alles weer op zijn plek...stuur erop...en proefrit maken(alleen had ik 1lekke band
)dus even opgepomp..en proefrit...en hoppa...cruiscontrole deed t vlekkeloos na de inbouw.
Altijd leuk na dat vele werk!!!
Daarna wilde ik mijn reserverwiel erop leggen..ga je dat doen zei die..das zonde..das een splinternieuwe band..uit 1986 wel te verstaan..maar de krijtstrepen staan er nog op..
Dus even naar de plaatselijke bandenboer/autobedrijf... brug op...en even staan te kwijlen van se onderkant..en hoppa..propje erin..en klaar is klara....
Kosten...nada...niks...noppes..wat een service!!!!!
Dus maar wat klein geld gegeven voor een pilsje..dat had de lokale behulpzame automonteur wel verdiend!!!
Daarna nog even de kroonsteentjes vervangen van mijn radio..want dat kon echt niet volgens ite..maar dat had de vorige eigenaar ergens in de jaren 90 gedaan...maar
Toppy dat hij de tijd wilt nemen omdat allemaal te fixen voor mij..
Daarna weer terug naar brabant..en wat een genot..de cruiscontrole!!!!
En de boordcomputter ook..
Snelheid..buiten temperatuur..alles doet t gewoon...perfect!!!!
Ite..mijn dank is zeer groot.