Een mens moet soms keuzes maken en de HL gaat de deur uit en de 745 blijft. Nooit verwacht maar ik ben de 745 meer gaan waarderen, hij is bijzonder goed afgesteld en van een turbogat merk ik weinig. Ik vind het ongelofelijk bijzonder hoe laag de motor in zijn toeren zit bij hogere snelheden. Buiten dit vind ik het executive interieur fijner dan een HL.
De auto wordt nu gestript en wordt volledig gespoten echter de kofferbak en motorruimte blijven origineel. Deze auto is ooit parallel geëxporteerd vanuit DE naar de USA en is full-options. De spoiler gaat eraf maar houd ik wel bij de auto, deze was origineel geleverd. Nou ja full options... Dat is ie niet helemaal meer
Ik zoek nog een aantal zaken:
- Complete slotenset: De huidige sleutel past alleen op het contactslot, de auto is niet meer af te sluiten. Ik zoek dus een complete slotenset voor contactslot, portieren en de kofferklep. Ook had de auto een alarm maar de magneetsleutel ontbreekt. Wie heeft hier kennis van of zoiets überhaupt nog weer tot leven te brengen is?
- De originele Becker radio voor ontbreekt
- De voordeurpanelen in Nutria Buffelleer, hier zitten lelijk speakers in
- Een nutria dashboard, in de huidige zitten veel scheuren
- Bumperdelen in de hoeken rondom en dan bedoel ik de kunststof zijdelen waar USA markeringen in zijn gesneden, ik zoek nieuw / ZGAN
- BMW Soundsystem speakers voor in de hoedenplank
De auto wordt nu gestript en wordt volledig gespoten echter de kofferbak en motorruimte blijven origineel. Deze auto is ooit parallel geëxporteerd vanuit DE naar de USA en is full-options. De spoiler gaat eraf maar houd ik wel bij de auto, deze was origineel geleverd. Nou ja full options... Dat is ie niet helemaal meer
Ik zoek nog een aantal zaken:
- Complete slotenset: De huidige sleutel past alleen op het contactslot, de auto is niet meer af te sluiten. Ik zoek dus een complete slotenset voor contactslot, portieren en de kofferklep. Ook had de auto een alarm maar de magneetsleutel ontbreekt. Wie heeft hier kennis van of zoiets überhaupt nog weer tot leven te brengen is?
- De originele Becker radio voor ontbreekt
- De voordeurpanelen in Nutria Buffelleer, hier zitten lelijk speakers in
- Een nutria dashboard, in de huidige zitten veel scheuren
- Bumperdelen in de hoeken rondom en dan bedoel ik de kunststof zijdelen waar USA markeringen in zijn gesneden, ik zoek nieuw / ZGAN
- BMW Soundsystem speakers voor in de hoedenplank