@Mike, Ik heb de man al 4 emails gestuurd en geen reactie gekregen. Ik ga niet even 1600 Km rijden als iemand niet bereid is verder info te geven. Die lijsten horen er niet op en in de meeste gevallen werden ze erop gezet om rottigheid te verdoezelen. Staat al lang te koop en er zal daarom wel iets mee zijn
Leuk om te zien De eerste foto is genomen 1988 en laat mijn eerste e23 zien De tweede foto is van 1990 en laat mijn tweede E23 zien net toen die werd afgelost door zijn opvolger. Beide zullen wel in de pers beland zijn.
Oh das leuk om te horen Nog een foto uit 1984 mijn E12/1 orange gaat weg en daarvoor komt de witte e12/2 met Alpina's ....graad!! Ik kocht het hele alpina onderstel, veerpoten stabi's en remmen van een schade auto nieuwwaarde was toen incl wielen 12 000 guldens. E
Laatst bijgewerkt door RobertF op di 24 feb 2009, 11:03, in totaal 2 keer bewerkt.
Blijf dat leuk vinden, mensen die die auto's toentertijd gewoon bijna "nieuw" kochten!
Toen was ik nog een klein knulletje. Zou dat nu over 20 - 30 - 40 jaar hetzelfde zijn bij mij? Dus dat dan de BMW E65 of F01 als klassieker wordt gezien?
...of vliegen we dan allemaal op Jetsons mobielen omdat de olie op is?
Ja en nee, zolang ik geen e23 heb wil ik hem niet wegdoen. Stel ik vind geen fatsoenlijke e23 dan het ik de 6 nog. Dus eigenlijk pas te koop als er vervanging is. M.b.t. de e23 ben ik nog al kieskeurig en zoveel zijn er niet meer. Het probleem is dat ik nogal twijfel, maar wie niet?
graad schreef:ik zou mijn e23 en e12 zo weg doen voor jou e24
Zou ik niet doen. Ik vind die E24 echt heel mooi maar als ik de keuze zou hebben zou ik voor een type II gaan. Als is de 3 liter best een pittige motor!
Ik had een E24 uit '77 met automaat, 4 electrische ramen en airco. De enige roest die er was, was al bij de veerpoten en was al bijgewerkt. Het was een zwitserse import. Het heeft mij wel ongeveer een jaar zoeken gekost voordat ik hem vond. Er zijn echt heel veel hele slechte, maar dat geldt ook voor de E23.