Eindelijk heb ik mijn auto door de APK keuring gekregen. (was al 2 keer afgekeurd) Een half jaar geleden heb ik mijn auto bij een bekende oplichter gekocht, F. Van Ophuizen uit Heerlen. Dat was een prachtige auto, beweerde hij, weinig km's, technisch 100% met een nieuwe gas-instalatie enzovoort. Voor slechts 3500
wist ik wel smidje,mij heeft ie me zonder problemen 3,5jaar vermaakt zit ook minder techniek in dan een e23,dus kan ook minder kapot en je vrouwtje,heeft ze ook goede schik met de ""snelle""520/4cil
moeders heeft er nog niet veel in rondgehobbeld, maar die wil ere dit weekend mee op stap. Wil nog wel ff klepjes stellen en zo. Ik heb vandaag nog een org. werkplaats handboek gescoort
Laatst bijgewerkt door smidje op vr 28 aug 2009, 17:48, in totaal 1 keer bewerkt.
en als je al de advertenties ziet van de desbetreffende autohandelaar,dan staan er knappe autos e23ers & e24ers wel allemaal een kmstand van ongeveer 180.000kmeters is een beetje verdacht
graad schreef:en als je al de advertenties ziet van de desbetreffende autohandelaar,dan staan er knappe autos e23ers & e24ers wel allemaal een kmstand van ongeveer 180.000kmeters is een beetje verdacht