hallo allemaal ik ben eigenaar van een bmw 732i maar ik heb lekkage aan de passagiers kant en kan niet vinden waar het weg komt weet iemand van jullie misschien waar dat weg kan komen de vloermat is nat en aan de opstanden is alles droog vreemd als iemand het weet hoor ik het graag
Misschien is het ook wel leuk als je je even voorstelt in het daarvoor bestemde topic. Aangezien het weer regenachtig weer is verdenk ik je schuif/kanteldak
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Hoi Martijn, Welkom. Indien je geen schuif/kanteldak hebt zou je ook even kunnen kijken achter de grijze platen van je binnenscherm. Daar willen ze nog wel eens een gaatje hebben (A-stijl)
Is het wel droog in het handschoenen kastje ,ik denk namelijk dat je raam rubber niet mee goed is En je kan altijd even checken of je afwatering van je schuifdak nog goed is om er een beetje water Er doorheen tegieten en als het dan goed is komt het er bij je krikpunt weer uit sterkte marc735i
Ik denk dat je de afdekpaat in je binnenscherm eraf moet schroeven veelal wil door vuil de stijl nog wel eens doorroesten, indien dat zo is verders alles goed nakijken vloerplaat e.d.. Indien de stijl is doorgeroest al het rotte eruit slijpen en weer dichtlassen, uitaard gaat dit alles eenvoudiger met spatbord eraf. Klink dramatisch maar valt allemaal wel best zelf te doen.