geintje haagie...................... maak je eigen toch niet zo druk............... misverstandje...............kan je hebben anders cees ff bellen...............en hoogswaarschijnlijk gaat t interieurtje jou kant op
wees dan ook is duidelijk joh vraag dan gelijk om foto.s van het interieur.. en snapte de vraag ook niet helemaal nee maar het setje is inderdaad weg jah naar cees heb m geruild tegen beige/creme
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud
Vervelend zo, maar zo zijn er ook mensen die dingen toe zeggen te kopen, prijs afspreken en vervolgens hoor je er niks van terug. Dus als ik iets heb en er komt iemand met geld is t weg. Jammer dat t zo moet maar helaas, anders blijf je er weer mee zitten. Zo heb ik al tig keer een leren e24 interieur verkocht voor 75 euro. Geen geld en hij ligt er nog steeds.
graad schreef:ik dacht dat ik de enigste mongool hier was
geintje haagie...................... maak je eigen toch niet zo druk............... misverstandje...............kan je hebben anders cees ff bellen...............en hoogswaarschijnlijk gaat t interieurtje jou kant op
hoef hem ook niet en die bel ik niet wilde meschien RUILEN met E ,3,3 ligt bij de oud ijzer boer reageer alleen hier nog op want ben er klaar mee zoals ik zei
jeejz wat is nou het probleem hier?? kunnen mensen nou niet gelijk straight to the point iets vragen en niet zo ongesteld lopen doen? snap er niks van maar er zijn meerdere mensen actief op het forum die leder interieur over hebben waaronder nog een creme en nutria en graad helaas is deze niet elektrisch.. maar ja hoe vaak stel je dat ding in?
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud