Tja, Graad mijn motor staat ook in de winterstalling vanwege dat gepolijste aluminium. Mijn garage is gevuld met een camaro uit 1969, en een extra auto geen plaats. Maare als er sneeuw ligt komt ie niet onder zijn dekentje vandaan hoor Maar ik heb wel een andere oplossing als je het zo erg vindt.
Betaal jij de bijtelling op mijn lease bestelwagen, heb ik vervoer in de winter.
in mijn (americaanse)vriende groep staan ze swinters ook altijd op stal,de amies, en dan word er met bosjes autos van 4 a 500 euries gekocht(die gewoon voor de deur kunnen staan ) zoals vw golfjes type 2,vw polootjes enzelfs altootjes
dus dat zou ook een oplossing voor jou kunnen zijn jaap
Ik rij prive geen wrong wheel drive, en alzeker geen rijstekoker Voor die drie maanden winter ga ik liever met de trein dan dat ik een vervoermiddel met voorwielaandrijving koop, 500 euro weggooien en de vaste lasten nog eens
Helemaal mee eens heb zelf ook rode achterlichten incl achteruitrijlichten en voor heh ik dan witten knipperlicht lensen met van de chromelampjes maar ik heb uit america (ebay) een setje knipperlicht huizen gekocht nieuw want die kan je laten branden op je stadslicht dat staat helemaal top gr marc735i
boven aan de lijst(als je een bericht plaatst ) zie je vierkantjes en rechthoekjes met een b erin, i, u, quote,enz...................................................
klik op rimg..............en plaats er tussen in de code van je foto..... (direct link)
He graad ik denk dat ik je een foto heb gestuurt naar je van mijn vorige bmw laat het me even weten of dat het gelukt is zo niet geef me je mail adres even dan doe ik het via hotmail dan weet ik het wel hoe het moet dan stuur ik je gelijk een hoop fotos van mijn 323i en mijn 735i gr marc en bedankt voor je hulp