voorwiellagers, km teller, losse hemel, verkleurd interieur en hier en daar een lakblaasje. Vond het al opvallen, gerichte plaatjes van de mooiste kant. Dan weten jullie wat je kan verwachten.
Verschil tussen 1 en 2 serie?? Sharknose 1e serie Chrome bumpers 1e serie chromen spiegels 1e serie Vind ik mooier maar zijn ze technisch dan zo verschillend ???? Motorisch??? Roest??? Interieur??? LPG????
Iemand tips ALVAST BEDANKT The e(12) Driver
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
voorwiellagers, km teller, losse hemel, verkleurd interieur en hier en daar een lakblaasje. Vond het al opvallen, gerichte plaatjes van de mooiste kant. Dan weten jullie wat je kan verwachten.
Voorwiellagers ??? staat er niet bij, hoe weet jij dat nou weer
Hoezo, een raket nodig om naar de maan te gaan? Bij mij gaat alles naar de maan, zonder raket.
okay, wat ik ervan weet; zoals ik al poste hebben de series 1 idd meer last van roest ten opzicht van de serie 2. Als ik goed geinformeerd ben hier op het forum zijn de interieurdelen, vooral de deurpanelen, anders. Daarnaast, maar dat is mijn persoonlijke mening moet je hoe ouder de auto is niet op gas gaan rijden (motor wordt hoe dan ook heter waardoor je extra slijtage hebt).
Succes!
groetjes, Jeroen.
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
vind een e23 1e type mooier.....................maar type 2 is wat dikker/moderner en een 4traps automaat.................... die rode staat al heel lang te koop e12 driver................. dus..............................................
Bmw e12 driver schreef:voorwiellagers, km teller, losse hemel, verkleurd interieur en hier en daar een lakblaasje. Vond het al opvallen, gerichte plaatjes van de mooiste kant. Dan weten jullie wat je kan verwachten.
Voorwiellagers ??? staat er niet bij, hoe weet jij dat nou weer
Is toch simpel: je mailt netjes; WAT ZIJN DE EVENTUELE MINPUNJES ?
Tsja, en daar gaan ze met volle eerlijkheid een reactie over geven. Kan, maar heb het nog maar slechts 1 keer meegemaatk bij een man van tegen de 70...
1988 BMW E24 635CSI Shadowline Diamand zwart metallic 2010 Volkswagen Polo BlueMotion Executive Glacier blue metallic 1998 Honda Accord CE-08 sedan JDM H22 rood
Deze rode staat al lang te koop, al nog in Borculo, wat ze ook al schreven ze waren verhuisd, van Borculo naar dit adres. Zekers al een dik half jaar tekoop.
Had de man van de grijze pas dus gebeld, maar had mij niks over de wiellagers verteld en de losse hemel. dus Maar die rode staat dus al een hele tijd te koop, hoe is die zie alleen die kapotte bumpert ??
greetzzz de E(12) driver
Geen idee ben er niet geweest, maar als je zo,n e23 zoekt kom je ze wel vaak weer tegen.Of dat de koper bij het Forum zich aanmeld. Gewoon gaan kijken, en kijken of je er verliefd op wordt.