Bij mijn 735 van 84 werkt de regelklep voor de uitstroomopeningen van de kachel niet meer. Iemand ervaring mee wat probleem kan zijn en hoe dit op te lossen? Weet iemand of er werkplaatshandboeken zijn van deze auto?
Ik heb dus exact hetzelfde probleem, wel lucht bij het voor en zijraam maar mijn tenen worden blauw van de kouw. Is dat makkelijk te verhelpen, en zo ja heb jij de onderdelen nog op voorraad Cees?
Dag allemaal, Ik rijd sinds vorige week vrijdag ook in mijn e23. Trots als een pauw, ... maar blauw van de kouw. Ik hoor de kleppen wel omslaan, maar ook al heb ik de thermostaat op 10 staan, echt warm wordt het niet. Vreemd genoeg blaast de defrost (op het raam) wel warme lucht. Weten jullie dan wat er aan de hand is? Grt, Gio
BMWim schreef:Hallo Anton. Welkom hier. Misschien wel sympathiek om je eerst voor te stellen.
Zal ik nog doen BMWim. Ben de mogelijkheden en regels van dit forum nog aan het ontdekken.
Wat betreft de klep, ik denk dat je dashboard helemaal los moet, maar ik heb geen ervaring......De tips zullen snel volgen.
Heb inderdaad al ontdekt dat middenconsole los moet en daarna het kacheldeel verwijderd kan worden. Inmiddels is het weer vanzelf gaan functioneren dus ik doe voorlopig niks.
vandaag heb ik ook meegemaakt,in begin hij deed helemaal niets,stand 1-2-3-4 doet helemaal niets,maar als ik paar minuut rijden dan gaat hij zelf beginnen warm blazen..... is dat normaal ? door sneuw of koud ?