heb mn e23 sinds vorige week in een andere garage staan,met een schone vloer kom ik er kortgeleden in om de auto te laten lopen......zie ik een olie spoor volgens mij tussen de bak en motor..............maar olie is zwart,wat zou t kunnen zijn....................een pakking
Het is moeilijk daar om goed te bepalen waar het vandaan komt. Kan van de achterzijde van de kop (koppakking stuk), of zoals Mike zegt, de oliesensor. Ook heb ik het wel eens uit dat afdekplaatje van de nokkenas zien druppelen. Mocht je keering lekken dan komt het onderin de bellhousing van je bak terecht. Daar zit een plastic roostertje waar het dan uit komt.
zal straks s ff goed kijken..........maar denk dan toch de oliesensor(hoop ik) motor is kurkdroog............je ziet t echt van de onderkant(bak/motor) als ik de oliesensor eraf haal.............moet dan eerst alle motor olie ervan af
moeder de vrouw is nog niet thuis dr nagels laten doen @ cees..............zit aan de linkerkant inderdaad...de sensor........ heb er nog 1 liggen,alleen uit een csi...........die is wat korter,zou dat kunnen
mooi dat het opgelost is ik zit al weken te klo..... met mijn daglicht schakeling, nu werkt alles maar het relais van de mistlampen ratelt heel snel, dus gaat in en uit. Begrijp er niets van
Ik heb alles eruit geknipt . Ik heb BMW afd. Classic gemaild maar die konden me niet helpen. Ik moest maar contact opnemen met de garage die het ingebouwd had Als ik het mistlamprelais er uit haal dan doen ze het niet maar als ze erop zitten dan moeten ze het ook doen en alleen met dimlicht.