Nou hij reed lekker hoor op de terug weg. Het is een goede basis waar Richard mee verder kan. Dat de kickdown bleef hangen was alleen even een slangen klem verschuiven. Toen kwam de glimlach al bij Richard op zijn gezicht. (He Richard trekt lekker goed op he die e23 )
koos schreef:ja vandaag mijn 733i verkocht aan richard vriend van rene dus nu ga ik verder met de e3 3.3la maar blijf zeker ook hier op de forum rond kijken
Ik zal van de week even foto's maken, dan kan Koos toch nog even naar zijn ex kijken Ik ben er blij mee en met de kennis die er nu voor handen is moet het goed komen.
koos schreef:het is een 33l jammer maar geen li hij komt uit 74 en de kleur is chamonix hij is van edje geweest zal proberen een paar fotos te plaatsen deze week
wat heb ik toch een spijt dat ik mijn 733i verkocht heb vind mijn e3 3.3la niet zo goed rijden als mijn 733i als ik hem morgen kon verkopen of ruilen voor een e23 gaat hij mooi weer de deur uit blijft toch de lekkerste auto om in te rijden de e23 maar ja niet meer terug te draaien