He jongens je moet naar de auto verfhandel toe gaan en dan vraag je om transparand rood In een spuitbus nartuurlijk, je spuit dan eerst licht de delen zoals het vlak oranje en of wit en als je dat dan een beetje dekkend heb spuit je hem helemaal ,kan eventueel de meng verhouding door geven gr marc
Als je het niet mooi vind is het met aceton (nagellakremover) prima weer te verwijderen. Heb ervaring met E30-2 achterlichten, ging prima. En de lampen lossen niet op in de aceton. Nouja, of je moet het er een week in laten zwemmen, maar tegen de tijd dat dat kan is je vrouw al wel een paar keer op en neer gehobbeld naar de Hema... zoveel gaat er namelijk niet in een flesje
Gr. Pepijn
(Oo=00=oO) http://www.bmwe28.nl E28: 2 erbij of 5 eraf en je hebt een echte limousine!
Mijn e24 heeft ook rode achterlichten, zelf gedaan. Kom maar kijken Volgens de wegen verkeers wet moeten knippers achter oranje of rood licht uitstralen, dus geen probleem met de APK. Mijn e32 had ook rode knippers en nooit problemen mee gehad.
In Duitsland krijgen US cars vrijstelling voor rode knippers, hier in NL staat echt in de wegenverkeerswet dat de knipperlichten voor oranje moeten stralen en achteraan oranje of rood licht moeten stralen. Ik heb al zeker drie jaar zo met rode knippers apk op de e32 gekregen.
En dit zijn de e24 achterlichten. Ik heb alleen de oranje gedeelten behandeld
voor een auto van americaanse makeladij is dat normaal.......... rode achterlichten, kijk.............een bmw of mb zijn duitse autos.........ook al komen ze uit de usa
bedankt voor de foto's Jaap, ondanks dat ik wel eens langs zal komen om te kijken. Ik denk dat ik het gehele achterlicht ga spuiten incl. achteruitrijlichten. Nu zoek ik eigenlijk nog een setje voor de apk.