Een veerpootbrug houd de boel beter bij elkaar, het vermindert torderen en zal lijden tot een beter stuurgedrag (volgens mij). Ik kan me voorstellen dat door die extra stijfheid het comfort op wegen met "kinderkopjes" afneemt.
haha haast wel jah denk dat ik er wel 1 ga op zetten heb de auto ook al verlaagd en 17" eronder maar erger dan een dik verlaagde golf1 cabrio kan het nooit zijn haha
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud
He erik hier marc735i zoals graad al zei, ik heb er een op mijn bmw en zeker om aanteraden om het aan teschaven En zeker in de bochten ligt hij beter op de weg ,en je merkt het degelijk wel
Ja graad je doet het per kant dus de 3 moertjes los gooien zorg dan wel dat je nieuwe rvs bolkopjes heb gekocht dan ziet het er nog moooooier uit ,dan zet je de plaat er op nog niet vast ,dat doe je ook aan de andere kant ,stang er tussen ,platen vast maken dan de stang vast zetten en het is klaar
marc735i schreef:Ja heb me auto ook 4 cm verlaagd met 18 inch alpinas eronder gr en succes
en dat rijdt nog formidabel? rondje frankrijk zou geen straf zijn? heb al heel lang niet meer in e23 gereden omdat project 2 jaar geduurd heeft heb hem ondertussen al verlaagd en 17"eronder dus ben wel benieuwd hoe dat rijdt niet al te veel gestuiter hoop ik
drive in a e23 is like flying 1st class on a cloud